Робота для біженців з України
ფილიალის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ფილიალის მენეჯერი
მომწოდებელი: Planet Fiber
გამოქვეყნდა: 07 ივლისი / ბოლო ვადა: 07 აგვისტო
"Planet Fiber" აცხადებს ვაკანსიას ფილიალის მენეჯერის თანამდებობაზე.

საქართველოს ფილიალის მენეჯერი პასუხისმგებელია ადგილობრივი ოპერაციების სრულ ზედამხედველობაზე, რაც მოიცავს B2B გაყიდვებს, საწყობისა და ტექნიკური პროცესების მართვას, ფინანსურ კონტროლს და გუნდის განვითარებას. აღნიშნული როლი სრულ შესაბამისობაში უნდა იყოს PlanetFiber-ის სტრატეგიულ მიზნებთან, ღირებულებებსა და ოპერაციულ სტანდარტებთან, ასევე უნდა იმუშაოს სომხეთის სათავო ოფისთან (HQ) ერთად.

ძირითადი მოვალეობები:

** საქართველოს ფილიალის ყოველდღიური ოპერაციების მართვა, მათ შორის გაყიდვების, საწყობისა და ტექნიკური ჯგუფების ხელმძღვანელობა
** B2B გაყიდვების სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება ადგილობრივ ბაზარზე, განსაკუთრებით ქსელური, უსაფრთხოების, IoT და ინტეგრატორული გადაწყვეტილებების მიმართულებით
** საწყობის პროცესების კონტროლი და მარაგების ზუსტი აღრიცხვის უზრუნველყოფა შიდა სტანდარტების შესაბამისად
** ფილიალის ბიუჯეტის დაგეგმვა, ხარჯების კონტროლი და ფინანსური ზედამხედველობა
** ადგილობრივი მაღალეფექტური გუნდის ფორმირება, გადამზადება და ხელმძღვანელობა
** კომპანიის წარმომადგენლობა ადგილობრივ ინდუსტრიულ ღონისძიებებში, ქსელურ შეხვედრებსა და მომწოდებლებთან მოლაპარაკებებში - სათავო ოფისის სტრატეგიული ჩარჩოს ფარგლებში
** საბაჟო და იურიდიულ დოკუმენტაციასთან დაკავშირებული მოთხოვნების დაცვა
** სათავო ოფისთან უწყვეტი კომუნიკაცია და რეგულარული ანგარიშგება ფინანსურ და ოპერაციულ მაჩვენებლებზე
** დამატებითი დავალებების შესრულება, როგორც ეს განსაზღვრულია კონტრაქტით ან ორგანიზაციული მოთხოვნებით

უნარები და მოთხოვნები:

** ბაკალავრის ხარისხი, სასურველია საინჟინრო, საინფორმაციო ტექნოლოგიების ან შესაბამის ტექნიკურ სფეროში
** მინიმუმ 4 წლიანი გამოცდილება ხელმძღვანელ პოზიციაზე - გაყიდვებში, ტექნიკურ პროექტებში ან ოპერაციულ მართვაში
** პირდაპირი პრაქტიკული გამოცდილება სისტემური ინტეგრაციის, სტრუქტურირებული კაბელირების, უსაფრთხოების სისტემებისა და IoT გადაწყვეტილებების მიმართულებით
** ძლიერი ლიდერობის, გუნდის ფორმირების, სტრატეგიული აზროვნებისა და ანალიტიკური უნარები
** ERP და CRM სისტემების, ასევე Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა
** ინგლისური და რუსული ენების თავისუფლად ფლობა
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა, მოქნილობა და მზადყოფნა სრული განაკვეთით იმუშაოს და საჭიროების შემთხვევაში ცხოვრობდეს საქართველოში

დამატებითი ინფორმაცია:

** სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00 - 18:00
** მდებარეობა: საქართველო, თბილისი

დასაქმებისთვის გთხოვთ, გადახვიდეთ ქვემოთ მოცემულ ბმულზე და გააგზავნოთ თქვენი რეზიუმე: https://b24-k7onnl.bitrix24.site/crm_form_mrhwm/.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე