|
დასახელება:
მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი
|
| მომწოდებელი:
კომპანია
|
|
გამოქვეყნდა: 25 დეკემბერი
/ ბოლო ვადა: 25 იანვარი
|
ერთ-ერთი წამყვანი სატრანსპორტო და ლოგისტიკური კომპანია, რომელიც 2014 წლიდან წარმატებით ოპერირებს საერთაშორისო ბაზარზე - ეძებს მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტს თბილისში მდებარე ოფისისთვის.
კომპანია უზრუნველყოფს ავტომობილების შეძენასა და ტრანსპორტირებას აშშ-ის ძირითადი პორტებიდან, ასევე კანადიდან, ალიასკიდან და ჰავაიდან. ჩვენი კომპანია ლიცენზირებულია მსოფლიოს წამყვან აუქციონებზე, როგორიცაა: Copart, IAAI და Manheim - რაც გვაძლევს საშუალებას მომხმარებლებს შევთავაზოთ ხარისხიანი და სანდო ავტომობილები საუკეთესო ფასად.
ადგილმდებარეობა: თბილისი, საბურთალო
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი 11:00 - 20:00
ანაზღაურება: 1600 ლარი (ფიქსირებული)
ძირითადი მოვალეობები:
** კომუნიკაცია მომხმარებლებთან ტელეფონის, ელფოსტის, WhatsApp-ისა და ვებგვერდის ჩატის საშუალებით
** ავტომობილების გადაზიდვის მონიტორინგი აშშ-დან საქართველოსკენ და რეგულარული ინფორმაციის მიწოდება მომხმარებლებისთვის
** მომხმარებელთა კითხვებზე პასუხის გაცემა და წარმოშობილი პრობლემების სწრაფი და პროფესიონალური გადაწყვეტა
** გადაზიდვების დეტალებისა და მომხმარებელთა ინფორმაციის განახლება CRM სისტემაში
** მომხმარებელთა უკუკავშირის მიღება და გაუმჯობესების რეკომენდაციების მიწოდება მენეჯმენტისთვის
** კოორდინაციის, ლოგისტიკისა და საწყობის გუნდებთან მჭიდრო თანამშრომლობა შეკვეთების ზუსტი შესრულების უზრუნველსაყოფად
** პროფესიონალური, თავაზიანი და დახმარებაზე ორიენტირებული კომუნიკაციის სტილის შენარჩუნება, რომელიც შეესაბამება კომპანიის ბრენდს და ღირებულებებს
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და საჭირო უნარები:
** ბაკალავრის ხარისხი (სასურველია: ლოგისტიკა, ბიზნეს ადმინისტრირება ან მასთან დაკავშირებული სფერო)
** მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება მომხმარებელთა მომსახურებაში ან ლოგისტიკაში
** ქართული ენის სრულფასოვანად ფლობა; ინგლისური — საშუალო დონე (რუსული ჩაითვლება უპირატესობად)
** ძლიერი კომუნიკაციისა და პრობლემების გადაჭრის უნარები
** დეტალებზე ორიენტირებულობა, მაღალი პასუხისმგებლობა და ერთდროულად რამდენიმე ამოცანაზე მუშაობის უნარი სტრესულ გარემოში
** Microsoft Office-სა და CRM სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება
პიროვნული თვისებები:
** გამართული და დახვეწილი მეტყველება
** განვითარებული საორგანიზაციო შესაძლებლობები
** პრობლემების სწრაფი და ეფექტური გადაჭრის უნარი
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და დისციპლინა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** კეთილგანწყობა და პოზიტიური დამოკიდებულება
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (მეილის სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება) მისამართზე: kh.jikhvadze24@gmail.com
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თქვენს მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით აცხადებთ თანხმობას შერჩევის პროცესში კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე - "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" - საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
ჩვენი კომპანია ემიჯნება ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც ვაკანსიის შესახებ განცხადების გამოქვეყნების და შერჩევის ეტაპზე, ისე შრომითი ურთიერთობების ფარგლებში.
|
|
|
|