|
დასახელება:
ოფისის მენეჯერი/კლიენტთა მომსახურების სპეციალისტი
|
| მომწოდებელი:
კომპანია
|
|
გამოქვეყნდა: 27 ნოემბერი
/ ბოლო ვადა: 27 დეკემბერი
|
იაპონური ავტონაწილების იმპორტიორი კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ოფის-მენეჯერის/კლიენტთა მომსახურების სპეციალისტის პოზიციაზე.
მოვალეობები:
** კონსულტაციის გაწევა ოფისში მოსული კლიენტებისთვის, აგრეთვე, სატელეფონო ფორმით და კომპანიის სოციალურ ქსელებში;
** კომპანიის ელფოსტის რეგულარული შემოწმება;
** საჭიროების შემთხვევაში, ელექტრონული ზედნადების გამოწერა www.eservices.rs.ge-ზე;
** გაყიდული საქონლის ასახვა მონაცემთა ბაზაში, თანხის მიღება და საკასო აპარატზე შესაბამისი ჩეკის ამოღება;
** საოფისე ინვენტარის მარაგების კონტროლი.
კომპეტენცია:
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა საშუალო დონეზე;
** მეილის, საოფისე პროგრამების ცოდნა საშუალო დონეზე;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა და პუნქტუალობა;
** საქმის კონკრეტულ სპეციფიკას შეგასწავლით ადგილზე, გამოსაცდელი ერთთვიანი პერიოდის განმავლობაში, რომელიც ჩვეულებრივ, ანაზღაურდება.
ანაზღაურება: 1200 ლარი (ხელზე ასაღები).
კომპანიის მისამართია, ქვემო ფონიჭალა, რუსთავის გზატკეცილი.
სამუშაო დრო: ორშაბათი-შაბათი: 10:00-17:00
საკონტაქტო ელფოსტა: japan.international@yahoo.com
|
|
|
|