|  
		
			| დასახელება: 
				ადმინისტრატორი |  
			| მომწოდებელი: 
				
												
							Sydney Royal Clinic |  
			| გამოქვეყნდა: 07 ოქტომბერი 
				/ ბოლო ვადა: 07 ნოემბერი |  
			| "Sydney Royal Clinic" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე. 
 ვეძებთ კომუნიკაბელურ, ორგანიზებულ და პასუხისმგებლობიან თანამშრომელს, რომელსაც სერვისზე ორიენტირებული მიდგომა აქვს და მზად არის პროფესიონალურ გარემოში იმუშაოს.
 
 მოთხოვნები:
 
 ** მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება სერვისის სფეროში (სავალდებულოა)
 ** ინგლისური ენის ცოდნა (საუბარი და წერითი დონე — სავალდებულოა)
 ** ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა
 ** პოზიტიური კომუნიკაციის უნარი
 ** კომპიუტერული უნარები (სასურველია კლინიკურ პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება)
 
 მოვალეობები:
 
 ** პაციენტების მიღება, კეთილგანწყობილი კომუნიკაცია და სივრცეში სწორად დაგეგმილი გადამისამართება
 ** ვიზიტების დაჯავშნა და განრიგის მართვა
 ** ტელეფონზე ზარებისა და შეტყობინებების მართვა
 ** დოკუმენტაციის წარმოება და ადმინისტრაციული პროცესების მხარდაჭერა
 ** სალაროს ოპერაციების განხორციელება და კონტროლი
 ** სივრცის წესრიგის მონიტორინგი და ორგანიზება
 ** კლინიკის გუნდის მხარდაჭერა ყოველდღიურ სამუშაოებში
 
 სამუშაო გრაფიკი: 2 დღე მუშაობა / 2 დღე დასვენება, ცვლა: 10:00-20:00 (ერთი საათი შესვენება)
 სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ვაკე, ილია ჭავჭავაძის გამზ. №47, Sydney Royal Clinic
 
 გაგზავნე შენი CV: info@sydneyroyalclinic.ge
 |  |  |  |