დასახელება:
მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი
|
მომწოდებელი:
კომპანია
|
გამოქვეყნდა: 12 სექტემბერი
/ ბოლო ვადა: 12 ოქტომბერი
|
კომპანია აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე.
მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი (ცვლები)
ინდუსტრია: ონლაინ აზარტული თამაშები
ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომხმარებელთა მხარდაჭერა ტელეფონის, ონლაინ ჩატის და მეილის საშუალებით;
** მომხმარებელთა დახმარება პირადი ანგარიშის, ტრანზაქციების, პრომოების და სხვა ზოგადი შეკითხვების მართვაში;
** მომხმარებლისთვის ზუსტი და მკაფიო ინფორმაციის მიწოდება კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ;
** პრობლემური საკითხების, მომხმარებელთა საჭიროების პროაქტიულად გამოვლენა და კოორდინაცია შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულთან;
** პრობლემური შემთხვევების სწორი და დროული იდენტიფიკაცია და პრობლემის ესკალაცია შესაბამისი ხელსაწყოების გამოყენებით;
** ნებისმიერი საეჭვო ან თაღლითური აქტივობის გამოვლენის შემთხვევაში უშუალო ხელმძღვანელის ინფორმირება.
მოთხოვნები:
** სამუშაო გამოცდილება მომხმარებელთა მომსახურების როლში, ონლაინ აზარტული თამაშების ან დაკავშირებულ ინდუსტრიაში;
** ქართულ, ინგლისურ/რუსულ ენებზე გამართული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** სასურველია ონლაინ აზარტული თამაშების ინდუსტრიისა და შესაბამისი რეგულაციების ცოდნა;
** მომხმარებელთა მხარდაჭერის ინსტრუმენტების, CRM სისტემებისა და ონლაინ ჩატის პლატფორმების გამოყენების კომპეტენცია;
** ახალ ხელსაწყოებთან და ტექნოლოგიებთან მარტივად ადაპტაციის უნარი.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მეილზე: bettingcompany25@gmail.com
|
|
|
|