დასახელება:
სხვადასხვა
|
მომწოდებელი:
Mysa
|
გამოქვეყნდა: 27 აგვისტო
/ ბოლო ვადა: 27 სექტემბერი
|
MYSA ეძებს ახალ თანამშრომლებს.
1. ბარისტა თბილისში.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომხმარებლის სწრაფად და ეფექტურად მომსახურება;
** ყავის და სხვა ცხელი / ცივი სასმელების მომზადება;
** შეკვეთების მიღება და სალარო ოპერაციების შესრულება, შეკვეთების გაცემა;
** საკვების უვნებლობის სტანდარტების დაცვა.
ჩვენ გთავაზობთ:
** მოქნილ სამუშაო გრაფიკს - სწავლის და მუშაობის შეთავსება ჩვენთან შესაძლებელია
** 8 საათიანი სამუშაო გრაფიკი კვირაში 4 დღე
** ანაზღაურება 700 ლარი
** ჯანმრთელობის დაზღვევა
2. ბარისტა თბილისში.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომხმარებლის სწრაფად და ეფექტურად მომსახურება;
** ყავის და სხვა ცხელი / ცივი სასმელების მომზადება;
** შეკვეთების მიღება და სალარო ოპერაციების შესრულება, შეკვეთების გაცემა;
** საკვების უვნებლობის სტანდარტების დაცვა.
ჩვენ გთავაზობთ:
** მოქნილ სამუშაო გრაფიკს
** კვირაში სამი დღე 10:00 საათიდან 20:00 საათამდე, კვირაში ორი დღე 10:00 საათიდან 16:00 საათამდე, დასვენება კვირაში ორი დღე.
** ანაზღაურება 1100 ლარი
** ჯანმრთელობის დაზღვევა
3. გაყიდვების კონსულტანტი
კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ შემდეგ მისამართზე: https://mysa.ge/ge/home
"MYSA" გთავაზობთ:
** სამუშაო გრაფიკს: დღეში 8 საათი, კვირაში 5 დღე;
** ანაზღაურება 1000 ლარი;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა კომპანიის დაფინანსებით.
** მეგობრული და განვითარებაზე ორიენტირებულ სამუშაო გარემო
სასურველი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** გამართული კომუნიკაციის უნარი ქართულ ენაზე;
** ნებისმიერი უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომხმარებლისთვის სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა.
** გაყიდული პროდუქციის სწორად გაცემის კონტროლი;
** მომხმარებლისთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება ან/და საჭიროების შემთხვევაში, მომხმარებლების დანიშნულებისამებრ გადამისამართება
დაინტერესების შემთხვევაში გადმოაგზავნეთ რეზიუმე ელფოსტაზე: info@mysa.ge
მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!
4. მოლარე-ოპერატორი
კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ შემდეგ მისამართზე: https://mysa.ge/ge/home
"MYSA" გთავაზობთ:
** სამუშაო გრაფიკს: დღეში 8 საათი, კვირაში 5 დღე;
** ანაზღაურებას 1200 ლარს;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას კომპანიის დაფინანსებით.
** მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ სამუშაო გარემოს
სასურველი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სალაროსთან მუშაობის გამოცდილება;
** გამართული კომუნიკაციის უნარი ქართულ ენაზე;
** ნებისმიერი უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომხმარებლისთვის სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა;
** ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წარმოება;
** გაყიდული პროდუქციის სწორად გაცემის კონტროლი;
** მომხმარებლისთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება ან/და საჭიროების შემთხვევაში, მომხმარებლების დანიშნულებისამებრ გადამისამართება
დაინტერესების შემთხვევაში გადმოაგზავნეთ რეზიუმე ელფოსტაზე: info@mysa.ge
მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!
|
|
|
|