დასახელება:
სტაჟიორი
|
მომწოდებელი:
სტუდია ეიდისი
|
გამოქვეყნდა: 27 აგვისტო
/ ბოლო ვადა: 12 სექტემბერი
|
ა (ა)იპ "სტუდია ეიდისი" წარმოადგენს არაკომერციულ, არამომომგებიან ორგანიზაციას, რომელიც დაფუძნებულია 2000 წელს. ორგანიზაციის მისიაა სოციალურად დაუცველი ბავშვებისა და ახალგაზრდების, მათ შორის შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირების ჩართვა ქვეყანაში მიმდინარე პროცესებში.
ა (ა)იპ "სტუდია ეიდისი" აცხადებს ვაკანსიას სტაჟიორის პოზიციაზე ქ. რუსთავში, მის ბაზაზე არსებული "თერაპიისა და კონსულტირების სახლში"
სტაჟიორად მიიღებიან ფსიქოლოგიის, ოკუპაციური თერაპიის, ფიზიკური თერაპიის, მეტყველების თერაპიის, ადრეული პედაგოგიკის, ასევე მედიცინის სფეროში უმაღლესი განათლების მქონე პირები, ან აღნიშნული სპეციალობების მიმართულებით IV კურსის სტუდენტები.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება ან სტუდენტი;
** სასურველია შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე ბავშვებთან მუშაობის რაიმე ტიპის გამოცდილება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
პიროვნული მახასიათებლები და უნარები:
** სწავლისა და პროფესიული განვითარების სურვილი;
** კარგი კომუნიკაციური და გუნდური მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მოტივირებული;
** წერითი და ანალიტიკური უნარები;
** სამუშაოს დაგეგმვის და დროის სწორად განაწილების უნარი
პირობები: სტაჟირების პერიოდში ორგანიზაცია უზრუნველყოფს შერჩეული კადრის გადამზადებასა და კვალიფიკაციის ამაღლებას შემდგომი დასაქმების მიზნით
შერჩევის კრიტერიუმები:
** საკვალიფიკაციო მოთხოვნებთან შესაბამისობა;
** სამუშაო გამოცდილება;
** მოტივაცია;
** პროფესიონალიზმი და პასუხისმგებლობა.
განცხადების წარმოდგენის პროცედურები:
შერჩევა იწარმოებს 2 ეტაპად:
** ელფოსტაზე მიღებული ინფორმაციის განხილვა-შერჩევა;
** გასაუბრება
განმცხადებელმა ორგანიზაციის ელექტრონულ მისამართზე უნდა წარადგინოს შემდეგი დოკუმენტები:
** რეზიუმე CV;
** სამოტივაციო წერილი.
განცხადების წარმოდგენის ბოლო ვადაა 12 სექტემბერი
განცხადება წარმოდგენილი უნდა იყოს ელექტრონულად შემდეგ მისამართზე: adc.vacancy.ge@gmail.com
"Subject" ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული ვაკანსიის დასახელება "სტაჟიორი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება
|
|
|
|