Print | Close
https://jobs.ge//ge/ads/?id=648179&print=yes&view=jobs
 
ქონების მართვის ოფიცერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ქონების მართვის ოფიცერი
მომწოდებელი: საქართველოს კარიტასი
გამოქვეყნდა: 07 ივლისი / ბოლო ვადა: 21 ივლისი
"საქართველოს კარიტასი" აცხადებს ვაკანსიას ქონების მართვის ოფიცრის პოზიციაზე.

ანგარიშვალდებულია: ოპერაციულ მენეჯერთან
დაკავშირებულია: პროგრამის და ადმინისტრაციულ პერსონალთან
პერიოდი: სრული განაკვეთი
მართავს ტექნიკურ პერსონალს და დაცვის თანამშრომლებს

მთავარი მიზანი:

პასუხისმგებელია ქონების ოპერაციულ ზედამხედველობასა და ფიზიკურ მოვლაზე, რათა უზრუნველყოს მისი უსაფრთხოება, მოწესრიგებულობა და ყველა რეგულაციასთან შესაბამისობა. ეს როლი მოიცავს ქონების მართვის სტრატეგიების შემუშავებას, დანერგვას და მონიტორინგს, რათა უზრუნველყოს ოპტიმალური ეფექტურობა, შეამციროს ხარჯები, მინიმუმამდე დაიყვანოს რისკები და მაქსიმალურად გაზარდოს შემოსავალი ან ღირებულება ორგანიზაციისთვის. ოფიცერი კოორდინაციას უწევს რუტინულ შეკეთებებსა და ძირითად განახლებებს, მართავს ურთიერთობებს კონტრაქტორებთან და მომწოდებლებთან და წარმოადგენს მთავარ საკონტაქტო პირს მოიჯარეებისთვის. ის უზრუნველყოფს როგორც მოძრავი, ისე უძრავი აქტივების ყოველდღიურ ფუნქციონირებას და მოვლა-პატრონობას, რაც უშუალოდ უწყობს ხელს ქონების ღირებულებისა და მოიჯარეების კმაყოფილების გაზრდას.

სამუშაო მოვალეობები:

სტრატეგიული მართვა

** სტრატეგიის შემუშავება: მონაწილეობს ქონების მართვის გრძელვადიანი და მოკლევადიანი სტრატეგიების შემუშავებაში, ორგანიზაციული მიზნების შესაბამისად.
** დანერგვა და მონიტორინგი: ნერგავს დამტკიცებულ სტრატეგიებს და მუდმივად აკონტროლებს მათ ეფექტურობას შესრულების მეტრიკების მეშვეობით.
** რისკების შემცირება: ახდენს ქონების ოპერირებასთან დაკავშირებული პოტენციური რისკების იდენტიფიცირებას (მაგ., სტრუქტურული, იურიდიული, ფინანსური) და შეიმუშავებს გეგმებს მათ მინიმუმამდე შესამცირებლად.
** ხარჯების შემცირება: აანალიზებს საოპერაციო ხარჯებს და ეძებს შესაძლებლობებს ეფექტურობის გასაუმჯობესებლად და ხარჯების შესამცირებლად ხარისხის დაქვეითების გარეშე.
** ღირებულების მაქსიმიზაცია: ეძებს შესაძლებლობებს ქონების ღირებულების გასაზრდელად ეფექტური მოვლის, განახლებებისა და სტრატეგიული დაგეგმვის გზით.

მოვლა და მონიტორინგი

** რეგულარული ინსპექტირება: ატარებს დაგეგმილ და დაუგეგმავ ინსპექტირებებს ქონების ფიზიკური მდგომარეობის შესაფასებლად და სარემონტო საჭიროებების იდენტიფიცირებისთვის.
** მოვლის კოორდინაცია: ახდენს კოორდინაციას შიდა ტექნიკური პერსონალთან ან გარე კონტრაქტორებთან ყველა სარემონტო სამუშაოზე.
** სამუშაოების ზედამხედველობა: ზედამხედველობს სარემონტო სამუშაოების შესრულებას, რათა დარწმუნდეს, რომ ისინი სრულდება მაღალი სტანდარტებით, დროულად და უსაფრთხოდ.
** სამუშაო შეკვეთების მართვა: მართავს სისტემას სარემონტო მოთხოვნებისა და სამუშაო შეკვეთების აღრიცხვისთვის - დაწყებიდან დასრულებამდე.

უსაფრთხოების ზომები და შესაბამისობა

** ნორმატიული შესაბამისობა: უზრუნველყოფს ქონების შესაბამისობას ყველა ადგილობრივ, ეროვნულ და დარგობრივ ჯანმრთელობის, უსაფრთხოებისა და სამშენებლო კოდექსთან.
** უსაფრთხოების ინსპექტირება: ორგანიზებას უწევს უსაფრთხოების ინსპექტირებას (მაგ., ხანძრის, ელექტროენერგიის, სტრუქტურული) და მონაწილეობს მათში, ასევე აგვარებს ნებისმიერ ნაკლოვანებას.
** საგანგებო სიტუაციებისთვის მზადყოფნა: შეიმუშავებს და ინარჩუნებს საგანგებო სიტუაციებზე რეაგირების გეგმებს (მაგ., ხანძრის, წყალდიდობის, სტიქიური უბედურების დროს) და უზრუნველყოფს საჭირო აღჭურვილობის არსებობას.
** ურთიერთობა ორგანოებთან: არის საკონტაქტო პირი მარეგულირებელ ორგანოებთან და სახელმწიფო უწყებებთან ინსპექტირებისა და შესაბამისობის შემოწმების დროს

რემონტი და განახლებები

** პროექტის მოცულობის განსაზღვრა: განსაზღვრავს სარემონტო და განახლების პროექტების მოცულობას, მათ შორის მოთხოვნებს, ვადებს და ბიუჯეტებს.
** სატენდერო წინადადებების მართვა: აგროვებს სატენდერო წინადადებებს კვალიფიციური კონტრაქტორებისა და მომწოდებლებისგან პროექტის სამუშაოებისთვის.
** ხელშეკრულებების მართვა: მართავს ხელშეკრულებებს, მათ შორის განიხილავს პირობებს, უზრუნველყოფს სათანადო დოკუმენტაციას და აკონტროლებს კონტრაქტორის მუშაობას.
** პროექტის ზედამხედველობა: ზედამხედველობს სარემონტო სამუშაოებს, რათა უზრუნველყოს მათი შესრულება გეგმების, სპეციფიკაციების და ხარისხის სტანდარტების შესაბამისად

მოიჯარეებთან/მომწოდებლებთან ურთიერთობა

** შეკითხვებისა და საჩივრების მართვა: არის მთავარი საკონტაქტო პირი კონტრაქტორებისთვის, მომწოდებლებისთვის და მოიჯარეებისთვის, დაუყოვნებლივ პასუხობს შეკითხვებს და აგვარებს მათ საჩივრებს.
** პრობლემების გადაჭრა: იძიებს და აგვარებს მოიჯარეების ან მომწოდებლების მიერ წამოჭრილ საჩივრებს ან საკითხებს დროულად და ეფექტურად.
** კომუნიკაცია: ინარჩუნებს ნათელ და პროაქტიულ კომუნიკაციას ყველა დაინტერესებულ მხარესთან მოვლის გრაფიკის, რემონტის ან ნებისმიერი ოპერაციული ცვლილების შესახებ.
** მომწოდებლების ბაზის შექმნა: ქმნის და აწარმოებს სანდო მომწოდებლების მონაცემთა ბაზას, მათ შორის სარემონტო/სამშენებლო კომპანიებსა და ინდივიდუალურ ტექნიკოსებს.
** გრძელვადიანი მომსახურების ხელშეკრულებები: აფორმებს და მართავს გრძელვადიან მომსახურების ხელშეკრულებებს ძირითად მომწოდებლებთან, რათა უზრუნველყოს მომსახურების მუდმივი ხარისხი და ხელსაყრელი პირობები.
** ფინანსური ანგარიშგება: ყოველთვიურად წარუდგენს ანგარიშს ოპერაციების მენეჯერს მოიჯარეების გადახდების სტატუსის შესახებ.

ადმინისტრაციული და ფინანსური მხარდაჭერა

** ჩანაწერების წარმოება: აწარმოებს ზუსტ და მოწესრიგებულ ჩანაწერებს ყველა ქონებასთან დაკავშირებული დოკუმენტის შესახებ, მათ შორის კონტრაქტების, მოვლის ჟურნალებისა და ინსპექტირების ანგარიშების.
** ანგარიშგება: ამზადებს და წარადგენს რეგულარულ ანგარიშებს ქონების სტატუსის, მოვლის სამუშაოების, ბიუჯეტის ხარჯებისა და შესრულების მეტრიკების შესახებ.
** ბიუჯეტის მართვა: ეხმარება ქონების საოპერაციო და კაპიტალური ხარჯების ბიუჯეტის მართვაში.
** ქირის/საფასურის აკრეფა: აკონტროლებს ქირის გადახდებს და სხვა გადასახადებს, უზრუნველყოფს დროულ შეგროვებას და დავალიანების შესახებ ანგარიშგებას.

მოძრავი და უძრავი ქონება

** აქტივების ინვენტარიზაცია: აწარმოებს ქონებაზე არსებული ყველა მოძრავი აქტივისა და აღჭურვილობის განახლებულ ინვენტარიზაციას.
** ფიზიკური მოვლა: ზედამხედველობს შენობის ფიზიკური სტრუქტურის (უძრავი ქონება) და მისი სისტემების მოვლა-შეკეთებას.
** აღჭურვილობის მოვლა: უზრუნველყოფს ყველა მოძრავი აღჭურვილობის (მაგ., HVAC, ლიფტები, უსაფრთხოების სისტემები) გამართულ ფუნქციონირებასა და მოვლას.
** უტილიზაცია/ჩანაცვლება: გასცემს რეკომენდაციებს ძველი ან არაფუნქციური აღჭურვილობისა და აქტივების უტილიზაციისა თუ ჩანაცვლების შესახებ.

განაცხადის შეტანა:

სათანადო კვალიფიკაციის მქონე კანდიდატებს ეძლევათ საშუალება გამოაგზავნონ CV ელ. მისამართზე: vacancy@caritas.ge. გთხოვთ დანიშნულებაში მიუთითოთ: ადმინისტრაციული ასისტენტი.

"საქართველოს კარიტასი" მადლობას უხდის ყველა დაინტერესებულ პირს, თუმცა დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

ვაკანსიის გამოცხადება ორგანიზაციის გარეთ:

** განაცხადის გამოქვეყნების თარიღი: 07.07.2025
** განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 21.07.2025

ორგანიზაციის შესახებ: საქართველოს კარიტასი არის კათოლიკური ეკლესიის საქველმოქმედო ფონდი, რომელიც დაარსდა 1994 წლის 3 ნოემბერს. "საქართველოს კარიტასის" მისია არის უპოვართა დახმარება, გულმოწყალების და სამართლიანობის დამკვიდრება საქართველოში.
მეტი ინფორმაციისთვის მიჰყევით ბმულს: http://www.caritas.ge/; https://www.facebook.com/CaritasGeorgiaSakartvelo
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია