Print | Close
https://jobs.ge//ge/ads/?id=646503&print=yes&view=jobs
 
საწყობის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: საწყობის მენეჯერი
მომწოდებელი: საკონდიტრო ბელა
გამოქვეყნდა: 01 ივლისი / ბოლო ვადა: 01 აგვისტო
საკონდიტრო "ბელა" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, დიდი დიღომი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (კვირაში 5 სამუშაო დღე)
ანაზღაურება: ფიქსირებული (გამოცდილების შესაბამისად)

ჩვენ გთავაზობთ:

** მეგობრულ და პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტირებულ გარემოს;
** უფასო კვებას;
** Fitpass-ით სარგებლობის შესაძლებლობას;
** ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს.

მოვალეობები:

** პროდუქციის მიღების პროცესის სრული კონტროლი;
** მიღებული პროდუქციის დახარისხებისა და განთავსების უზრუნველყოფა;
** საწყობის დოკუმენტაციის წარმოება და პროგრამული აღრიცხვა;
** საწყობის თანამშრომლების მართვა და სამუშაო გრაფიკის დაგეგმვა;
** სტანდარტებისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;
** პროდუქციის დროულად მიწოდების დაგეგმვა და შესრულების მონიტორინგი;
** პროდუქციის შენახვისათვის საჭირო სანიტარული-ჰიგიენური ნორმებისა და ტემპერატურული რეჟიმების მონიტორინგი;
** ნედლეულის ვადების კონტროლი, FIFO პრინციპის დაცვა;
** პერიოდული ინვენტარიზაციის დაგეგმვა და ჩატარება;
** მარაგების კონტროლი და დროული შევსების უზრუნველყოფა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასაწყობე მეურნეობაში მუშობის 2 წლიანი გამოცდილება;
** უმაღლესი განათლება (სასურველია ტექნიკური);
** აუცილებელია Excel-ის და საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** სასურველია FINA-ს პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება;
** მართვის მოწმობა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ-ფოსტაზე: hr@bela.ge და სათაურის ველში (Subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ დამსაქმებელმა დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში და განიხილოს სხვა პოზიციაზე.

გისურვებთ წარმატებას!
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია