დასახელება:
ოფისის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
Mardom Decor Georgia
|
გამოქვეყნდა: 21 მაისი
/ ბოლო ვადა: 21 ივნისი
|
ინტერიერის სარემონტო მასალების ლიდერი კომპანია Mardom Decor Georgia აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე:
მოვალეობები:
** შოურუმის ეფექტური მუშაობის ორგანიზება;
** შიდა დოკუმენტაციის მართვა და ადმინისტრაციული პროცესების კონტროლი;
** კლიენტებთან კომუნიკაცია (ონლაინ და ოფისში);
** შეკვეთების მართვა და მათი კოორდინაცია მომწოდებლებთან და კლიენტებთან;
** გაყიდვების გუნდთან და სხვა დეპარტამენტებთან თანამშრომლობა;
** კომპანიის წარმომადგენლობა ბიზნეს კომუნიკაციებში;
** ხელმძღვანელის მიერ განსაზღვრული სხვა შესაბამისი დავალებების შესრულება.
აუცილებელი მოთხოვნები:
** მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება გაყიდვების სფეროში (სამშენებლო-სარემონტო გამოცდილებით);
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
** კომუნიკაციის უნარი;
** პუნქტუალურობა;
** მოლაპარაკების უნარი;
** პასუხისმგებლობა;
** ბაზრის ცოდნა;
** უცხო ენების ცოდნა (ინგლისური, რუსული).
პირობები:
** ანაზღაურება ფიქსირებული 1200 ლარი +ბონუსური სისტემა
** სამუშაო გრაფიკი: ყოველ დღე 10:00-18:00 სთ.
მისამართი: ა.ბელიაშვილის 27ა
დაინტერესების შემთხვევაში რეზიუმე გამოაგზავნეთ მეილზე: dcenter.geo@gmail.com
|
|
|
|