დასახელება:
ოფისის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
ონლაინ მაღაზია
|
გამოქვეყნდა: 28 მარტი
/ ბოლო ვადა: 28 აპრილი
|
ონლაინ მაღაზია აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.
პირობები:
** სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00 - 18:00
** სამუშაო ლოკაცია: თბილისი, აკაკი წერეთლის გამზირი
ჩვენ ვეძებთ ორგანიზებულ და პასუხისმგებლობიან ოფისის მენეჯერს, რომელიც უზრუნველყოფს კომპანიის შიდა პროცესების ეფექტურ კონტროლს. თუ გაქვთ კარგი ანალიტიკური უნარები, შეგიძლიათ რამდენიმე დავალების ერთდროულად მართვა, შეკვეთების მიღება, მომხმარებლებთან სატელეფონო კომუნიკაცია და თავისუფლად ფლობთ საოფისე პროგრამებს - ჩვენ გელოდებით ჩვენს გუნდში!
ძირითადი ფუნქცია - მოვალეობები:
** ონლაინ შეკვეთების მიღება და მათი მართვა
** მომხმარებელთან კონტაქტი
** ყოველდღიური დავალებების მონიტორინგი და კონტროლი
** ყოველდღიური საოფისე პროცესების კოორდინაცია
** ელ. ფოსტის და მიმდინარე პროექტების მართვა
** კრიტიკულად მნიშვნელოვანი საკითხების, ჩანიშნული დედლაინების კონტროლი
** საქმიანი მიმოწერისა და დოკუმენტაციის შედგენა
** შემოსავლების სამსახურის RS.ge, ვებ-პორტალზე შესაბამისი სამუშაოების შესრულება, კერძოდ ზედნადებების ატვირთვა, კორექტირება, ზუსტი ინფორმაციის შეტანა
** Excel-ის პროგრამის ცოდნა, ცხრილების, გრაფიკების შედგენა
ძირითადი მოთხოვნები:
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება სასურველია
** საოფისე პროგრამების Excel, Word ცოდნა
** პასუხისმგებლიანობა და ოპერატიულობა
პიროვნული მახასიათებლები:
** კომუნიკაბელური;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** ორგანიზებული;
** დროის მართვის უნარი
გამოსაცდელი ვადა ერთი თვე, ანაზღაურებადი
კომფორტული სამუშაო გარემო პროფესიონალურ გუნდში
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტის მისამართზე: Geotrading2015@gmail.com.
|
|
|
|