დასახელება:
ლოჯისტიკის მენეჯერის ასისტენტი
|
მომწოდებელი:
ჩემი ოფისი
|
გამოქვეყნდა: 01 ნოემბერი
/ ბოლო ვადა: 01 დეკემბერი
|
"ჩემი ოფისი" აცხადებს ვაკანსიას ლოჯისტიკის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე, ქ.თბილისში.
"ჩემი ოფისი" გახლავთ პრინტერების საბეჭდი მასალების წარმოებისა და გაყიდვების სფეროში ლიდერი კომპანია იგი თანამშრომლობს წამყვან კომპანიებთან საქართველოს ბაზარზე. დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ ეწვიეთ საიტს: https://myo.ge/
ჩვენ გთავაზობთ:
** შესასრულებელი სამუშაოების ადგილზე შესწავლას;
** მეგობრულ სამუშაო გარემოს.
ძირითადი მოვალეობები:
** ორგანიზაციის სატელეფონო ნომერზე შემოსულ ზარებზე პასუხის გაცემა;
** შემოსული შეკვეთების დოკუმენტაციის მართვა - კოორდინირება;
** გასაგზავნი შეკვეთების პროგრამულად გადანაწილება კურიერებზე;
** საბუთების კონტროლი, მოწესრიგება;
** საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება;
** კომპანიის ადმინისტრაციის სხვა დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება, ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
** უპირატესობად ჩაითვლება აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ფლობა;
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** სიახლეების სწრაფი ათვისების უნარი;
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** კომუნიკაციის უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
სამუშაო პირობები და გრაფიკი:
** თანამედროვედ აღჭურვილი სამუშაო გარემო;
** გრაფიკი: 09:00-დან 18:00, ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: hr@myoffice.com.ge . გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "ლოჯისტიკის მენეჯერის ასისტენტი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
|
|
|
|