აიტი მხარდაჭერის სპეციალისტი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: აიტი მხარდაჭერის სპეციალისტი
მომწოდებელი: ტექნეტი
გამოქვეყნდა: 29 ივნისი / ბოლო ვადა: 29 ივლისი
კომპანია "ტექნეტი" აცხადებს ვაკანსიას აიტი მხარდაჭერის სპეციალისტი | IT Support პოზიციაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები/ფუნქციები:

** კომპიუტერების ტექნიკური გაუმართაობის დადგენა/დიაგნოსტიკა, აღმოფხვრა;
** კომპანიის თანამშრომლების კომპიუტერებზე ახალი პროგრამების დაყენება-ტესტირება;
** დაზიანებული ტექნიკის დიაგნოსტიკა და შეკეთება;
** პროფილაქტიკური სამუშაოების ჩატარება ბიუროს მასშტაბით;
** ახალი სამუშაო მაგიდის კომპიუტერულ-ტექნიკური მოწყობა-ტესტირება;
** სხვა და სხვა ქსელური ან/და სატელეფონო მოწყობილობების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
** სათვალთვალო კამერების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
** მოსალოდნელი პრობლემების იდენტიფიკაცია, მათი პრევენცია და მოგვარება;
** პრობლემების იდენტიფიკაცია (ინციდენტის წარმოქმნის მიზეზი);
** ინფორმირება მომსახურების გაუმჯობესების საჭიროების შესახებ
** ინციდენტებზე დროული და ეფექტური რეაგირება;
** პერსონალურ/პორტატულ კომპიუტერში პრობლემების დიაგნოსტიკა და მათი მოგვარება;
** ტექნიკური სახის დოკუმენტაციის მომზადება.
** ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტად 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
** Service Desk სისტემაში სამუშაო გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** OS Microsoft Windows 7/10-ის სიღრმისეული ცოდნა;
** პასიური ქსელის მოწყობა, გამართვა და მხარდაჭერა;
** გავრცელებული ქსელური ტექნოლოგიების, სტანდარტებისა და პროტოკოლების ცოდნა;
** სკანერების და საბეჭდი სისტემების მხარდაჭერის ცოდნა;
** Domain Controller/Active Directory-სთან მუშაობის გამოცდილება;
** Windows/Linux -ებთან მუშაობის გამოცდილება;
** შიდა ტელეფონიასთან (აიპი) მუშაობის გამოცდილება;
** უკაბელო წვდომის წერტილების კონფიგურაცია, მონტაჟი;
** მართვის მოწმობის ქონა ჩაითვლება უპირატესობად.
** პროგრამული უზრუნველყოფა "აპექსის" ცოდნა;
** POS ტერმინალების ტექნიკური გამართვა, მხარდაჭერა
** ინციდენტებზე დროული და ეფექტური რეაგირება;

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა
** დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** პირველი დონის (უმაღლესი კლასის) მომსახურების (სერვისები) მიწოდებისკენ მისწრაფება.
** სასურველია ქონდეს გამოცდილება სავაჭრო ობიექტების მუშაობაში;
** მომხმარებელზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** კრეატიული და ანალიტიკური აზროვნება;
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 დღე 09:30-დან 19:00-მდე
სახელფასე განაკვეთი განისაზღვრება: 1000-დან 1300 ლარამდე (დარიცხული).

დაინტერესებულმა პირებმა თქვენი რეზიუმე გამოგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: hr@technet.ge

გისურვებთ წარმატებებს!
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე