სერვის დესკის სპეციალისტი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: სერვის დესკის სპეციალისტი
მომწოდებელი: თიბისი ბანკი
გამოქვეყნდა: 22 მაისი / ბოლო ვადა: 05 ივნისი
სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას სერვის დესკის სპეციალისტის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC4636
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 05.06.2020
კატეგორია: ინფორმაციული ტექნოლოგიები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება წელი
** განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი, მაგისტრი

ენები:

** ინგლისური - კარგი
** რუსული - კარგი

უნარები

** კომუნიკაბელურობა
** თავაზიანობა
** პრობლემების მოგვარების უნარი
** სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** სერვის-პლუსი
** წერითი კომუნიკაცია

დამატებითი მოთხოვნები:

** IT სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** ინფორმაციული ტექნოლოგიების ცოდნა;
** ინციდენტების მართვის საფუძვლების ცოდნა;
** სასურველია მსგავსი მიმართულებით მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა:

** შემოსულ ზარებზე დროული რეაგირება;
** შემოსული მოთხოვნების სრულყოფილად და გამართულად რეგისტრაცია Service Desk + ის პროგრამაში;
** შემოსული მოთხოვნების ინდივიდუალურად მოგვარება პოზიციის შესაბამისი კომპეტენციის და უფლებების ფარგლებში;
** რეგისტრირებული მოთხოვნების შესაბის ჯგუფზე გადამისამართება სწორი და სრულყოფილი დიაგნოზით;
** გადაცემული მოთხოვნების მონიტორინგი და კლიენტებთან უკუკავშირი;
** კლიენტის კმაყოფილება - სწორი კომუნიკაციის და სრულყოფილი Service Plus-ის ხარჯზე;
** IT-ის სხვა სტრუქტურულ რგოლებთან ურთიერთობა;

დამატებითი ინფორმაცია:

საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მიხედვით, რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/4636
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე