Робота для біженців з України
რენოვაციების პროექტის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: რენოვაციების პროექტის მენეჯერი
მომწოდებელი: York Towers
გამოქვეყნდა: 18 დეკემბერი / ბოლო ვადა: 18 იანვარი
"York Towers" წარმოადგენს York Holding Group-ის ნაწილს — საერთაშორისო მასშტაბით ცნობილ ჰოლდინგს, რომელიც გამოირჩევა ინოვაციური მიდგომებითა და მაღალი ხარისხის ლუქს კლასის უძრავი ქონების პროექტებით. ჩვენ ვქმნით უნიკალურ, მრავალკულტურულ და ღირებულებაზე დაფუძნებულ საცხოვრებელ და კომერციულ სივრცეებს.

ვაკანსია: რენოვაციების პროექტის მენეჯერი

რენოვაციების პროექტის მენეჯერი პასუხისმგებელია საცხოვრებელი და/ან კომერციული ობიექტების რენოვაციის პროცესის სრულ მართვაზე — დაგეგმვიდან საბოლოო ჩაბარებამდე, ხარისხის, ვადებისა და ბიუჯეტის დაცვით და მომხმარებლის კმაყოფილებაზე მაქსიმალური ორიენტაციით.

ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები:

1. პროექტის დაგეგმვა და ორგანიზება:

** რენოვაციის პროექტების დაგეგმვა დამტკიცებული მოცულობებისა და ტექნიკური დავალებების შესაბამისად
** სამუშაო გრაფიკების (Timeline) შედგენა, მართვა და შესრულების კონტროლი
** სამუშაოების თანმიმდევრობის განსაზღვრა და რესურსების ოპტიმალური განაწილება

2. კონტრაქტორებთან და მომწოდებლებთან მუშაობა

** კონტრაქტორი კომპანიების შერჩევა, კოორდინაცია და ყოველდღიური კომუნიკაცია
** შესრულებული სამუშაოების მონიტორინგი და ხარისხის შეფასება
** შესრულების აქტების გადამოწმება და დამტკიცების პროცესში მონაწილეობა

3. ხარისხის კონტროლი

** სამშენებლო და სარემონტო სამუშაოების ხარისხის მუდმივი კონტროლი
** დეფექტების იდენტიფიცირება, აღრიცხვა და აღმოფხვრის პროცესის მართვა
** პროექტთან, ტექნიკურ ნორმებთან და კომპანიის სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა

4. ბიუჯეტის და ხარჯების მართვა

** რენოვაციის ბიუჯეტის დაგეგმვასა და შედგენაში მონაწილეობა
** ხარჯების კონტროლი დამტკიცებული ბიუჯეტის ფარგლებში
** შესაძლო გადახრების იდენტიფიცირება და ხელმძღვანელობის ინფორმირება

5. კომუნიკაცია შიდა და გარე მხარეებთან

** ეფექტური თანამშრომლობა გაყიდვების, Customer Care, ტექნიკურ და ფინანსურ დეპარტამენტებთან
** მომხმარებელთან კომუნიკაცია საჭიროების შემთხვევაში (ვადები, სტატუსი, ცვლილებები)
** პროექტის მიმდინარეობის შესახებ რეგულარული რეპორტინგი

6. დოკუმენტაცია და ანგარიშგება

** პროექტთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის სრულყოფილი მართვა
** პროგრესისა და სტატუსის ანგარიშების მომზადება
** დასრულებული პროექტების დახურვა და საბოლოო ჩაბარება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება და გამოცდილება:

** უმაღლესი განათლება სამშენებლო, საინჟინრო ან მომიჯნავე სფეროში
** მინიმუმ 2-3 წლიანი გამოცდილება რენოვაციის ან სამშენებლო პროექტების მართვაში
** სასურველია გამოცდილება საცხოვრებელი კომპლექსების რენოვაციაში

პროფესიული უნარები:

** პროექტების მართვის ძლიერი უნარები
** სამშენებლო პროცესებისა და მასალების კარგი ცოდნა
** ბიუჯეტირებისა და სამუშაო გრაფიკების მართვის გამოცდილება
** ტექნიკური ნახაზების კითხვა
** MS Excel / MS Project / AutoCAD-ის საბაზისო ცოდნა
** მრავალპროექტიან გარემოში მუშაობის გამოცდილება

პიროვნული კომპეტენციები

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტაცია
** პრობლემების გადაჭრის უნარი
** ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების უნარები

ჩვენ გთავაზობთ:

** დინამიკურ და პროფესიულ სამუშაო გარემოს
** საინტერესო და მასშტაბურ პროექტებზე მუშაობის შესაძლებლობას
** პროფესიული განვითარების და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას
** კონკურენტულ ანაზღაურებას გამოცდილებისა და კვალიფიკაციის შესაბამისად

გრაფიკი: სრული განაკვეთი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV ელ.ფოსტაზე: vacancy@yorktowers.com.

სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება — "რენოვაციების პროექტის მენეჯერი".

CV-ის გამოგზავნით, თქვენ ეთანხმებით თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავებას კანდიდატურის შეფასებისა და შესაძლო დასაქმების მიზნით.

მონაცემები დაცულად შეინახება არაუმეტეს 6 თვის ვადით და ხელმისაწვდომი იქნება მხოლოდ უფლებამოსილი პირებისთვის. თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოითხოვოთ მონაცემების ნახვა, შესწორება, წაშლა ან თანხმობის გაუქმება.
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე