|
დასახელება:
საოპერაციო მენეჯერის ასისტენტი, გაყიდვების მენეჯერი
|
| მომწოდებელი:
კომპანია
|
|
გამოქვეყნდა: 04 დეკემბერი
/ ბოლო ვადა: 04 იანვარი
|
კომპანია აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე:
1. საოპერაციო მენეჯერის ასისტენტი
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ორთაჭალა
სამუშაო გრაფიკი: 5/2-ზე; 09:00-18:00
ანაზღაურება: 1800 ლარი, ხელზე ასაღები.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების / სტუმარ-მასპინძლობის, ან მონათესავე სფეროებში)
** აღნიშნულ პოზიციაზე 5 წლიანი გამოცდილება.
** რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა
2. გაყიდვების მენეჯერი
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ორთაჭალა
სამუშაო გრაფიკი: 5/2-ზე; 09:00-18:00
ანაზღაურება: 1800 ლარი, ხელზე ასაღები.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** კომპანიის პროდუქციის შესახებ კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა;
** ახალი კლიენტების მოძიება, მათთან კონტაქტის დამყარება და პროდუქტის შეთავაზება;
** მომხმარებელთა საჭიროებების, ინტერესების დადგენა;
** დოკუმენტაციასთან მუშაობა;
** კომპანიის მნიშვნელოვან კლიენტებთან კომპლექსური მოლაპარაკებების წარმოება, მათთან გრძელვადიანი ურთიერთსასარგებლო ურთიერთობების ჩამოყალიბება და შენარჩუნებაზე მუდმივი ზრუნვა;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების / მარკეტინგის, ან მონათესავე სფეროებში)
** გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის 5 წლიანი გამოცდილება.
** რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა
თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში. დამსაქმებელმა თქვენი რეზიუმე შესაძლოა განიხილოს სხვა რელევანტური ვაკანსიის შემთხვევაშიც.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელ. მისამართზე: operations@biographyhotel.ge.
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება!
გისურვებთ წარმატებას!
|
|
|
|