Робота для біженців з України
ოფის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ოფის მენეჯერი
მომწოდებელი: Auto Import Logistics
გამოქვეყნდა: 25 ნოემბერი / ბოლო ვადა: 25 დეკემბერი
"ავტო იმპორტ ლოჯისტიქსი" აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე.

თუ ორგანიზებული, დეტალებზე ორიენტირებული ხარ და კომუნიკაცია შენი ძლიერი მხარეა, ეს პოზიცია შენთვისაა!

ანაზღაურება:

** საწყისი 3 თვე — 1200 ლარი
** ხელმძღვანელმა შესაძლოა, განიხილოს ხელფასის გაზრდა 3 თვეში შედეგებისა და ჩართულობის მიხედვით

სამუშაო ადგილი: თბილისი
გრაფიკი: სრული განაკვეთი

ძირითადი მოვალეობები:

** დოკუმენტების მომზადება და მოწესრიგება
** მომხმარებლებისთვის ინფორმაციის მიწოდება და შეკითხვებზე სწრაფი რეაგირება
** მიმდინარე პროცესების მონიტორინგი და ყოველდღიური რეპორტინგი
** ოფისის ადმინისტრაციული დავალებების მართვა

მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის მაღალი დონე
** კომუნიკაციის კარგი უნარი
** სწრაფად რეაგირების და პრობლემის მოგვარების უნარი
** ბიურო პროგრამების საბაზისო ცოდნა (Word, Excel)
** გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად, თუმცა არ არის სავალდებულო

თუ გსურს სტაბილური სამსახური განვითარებად კომპანიაში და მზად ხარ ახალი გუნდის მხარდაჭერაში — გამოგვიგზავნე რეზიუმე ელფოსტაზე: autoimportlogistics@gmail.com
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე