Print | Close
https://jobs.ge//ge/?id=681955&print=yes&view=jobs
 
საწყობის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: საწყობის მენეჯერი
მომწოდებელი: IK Consultinggeo
გამოქვეყნდა: 13 ნოემბერი / ბოლო ვადა: 20 ნოემბერი
IK Consultinggeo აცხადებს ვაკანსიას პარტნიორი კომპანიისთვის, რომელიც ოპერირებს სამშენებლო სექტორში.

პოზიცია: საწყობის მენეჯერი
მდებარეობა: თბილისი
ანაზღაურება: 4, 000 ლარიდან (ხელზე ასაღები), კანდიდატის კვალიფიკაციისა და გამოცდილების გათვალისწინებით

ძირითადი მოვალეობები:

ოპერაციებისა და ლოგისტიკის მართვა:

** შემომავალი და გამომავალი საწყობის ოპერაციების კონტროლი, მათ შორის მიღება, შენახვა, შეკვეთების შესრულება, შერჩევა, შეფუთვა და გადაზიდვა.
** საწყობის ოპტიმალური განლაგების დაგეგმვა და განხორციელება, სივრცისა და პროდუქციის მოძრაობის ეფექტურობის მისაღწევად.
** კონტრაქტორებთან, მომწოდებლებთან, სატრანსპორტო კომპანიებთან და შიდა დეპარტამენტებთან (შესყიდვები, გაყიდვები, კლიენტთა მომსახურება) კოორდინაცია ოპერაციების დროული და სიზუსტით განხორციელებისთვის.
** საწყობის აღჭურვილობის (მაგ. ამწეები) უსაფრთხო და ეფექტური გამოყენების უზრუნველყოფა, ტექნიკური მომსახურების, შეკეთებისა და საჭიროების შემთხვევაში ჩანაცვლების კონტროლი.

ინვენტარისა და ხარისხის კონტროლი:

** ინვენტარის ზუსტი აღრიცხვა რეგულარული ფიზიკური დათვლებითა და ციფრული სისტემების (WMS / 1C) გამოყენებით.
** შემომავალი და გამავალი საქონლის ხარისხის მონიტორინგი და გადახრების ან დაზიანების მიზეზების გამოძიება.
** საწყობის პროდუქტიულობის მონაცემებისა და KPI-ის ანალიზი, პროცესების გაუმჯობესების ინიციატივების განხორციელება.
** სრულ პასუხისმგებლობა საწყობში შენახული ნივთების დაზიანებასა და/ან დაკარგვაზე.

პერსონალის მართვა და ლიდერობა:

** ახალი თანამშრომლების შერჩევა, გაცნობა და ტრენინგი.
** თანამშრომელთა ზედამხედველობა და მოტივაცია, სამუშაო ცვლების დაგეგმვა, ამოცანების განაწილება და შესრულების მონიტორინგი.
** უსაფრთხოების პროტოკოლების დაცვა, რეგულარული ინსპექტირება და დამცავი აღჭურვილობის გამოყენების უზრუნველყოფა.

ადმინისტრაცია და ფინანსები:

** საწყობის საქმიანობის ზუსტი აღრიცხვა და დოკუმენტაცია (გადაზიდვების ჟურნალები, ინვენტარის ანგარიშები და სხვა).
** ფინანსური მიზნების მიღწევაში მონაწილეობა, მასალების კონტროლი, ანალიზის მომზადება და ღირებულების ეფექტურობის უზრუნველყოფა.

კვალიფიკაცია და განათლება:

** ბაკალავრის ხარისხი ლოგისტიკაში, მიწოდების ჯაჭვის მენეჯმენტში, ბიზნესის ან სამშენებლო მენეჯმენტში ან შესაბამის სფეროში.
** მშენებლობის მასალებისა და აღჭურვილობის ცოდნა.
** კორპორატიული უსაფრთხოების სტანდარტებისა და ხარისხის კონტროლის სისტემების გაგება.
** 1C, ERP სისტემებისა და Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) პროგრამების ცოდნა.

გამოცდილება:

** მინიმუმ 3-4 წლიანი გამოცდილება საწყობის, ლოგისტიკის ან ინვენტარის მართვაში - სასურველია სამშენებლო ან ინდუსტრიულ კომპანიაში.
** გუნდის ხელმძღვანელობის, შესრულების მონიტორინგისა და თანამშრომელთა განვითარების გამოცდილება.
** პროცესების ოპტიმიზაციის, ბიუჯეტის კონტროლის და ოპერაციული ეფექტურობის უზრუნველყოფის უნარი.

ძირითადი უნარები:

** ძლიერი ორგანიზება, დაგეგმვა და დროის მართვა.
** ეფექტური ლიდერობა და გუნდის კოორდინაცია.
** კარგი კომუნიკაცია და დეპარტამენტებს შორის თანამშრომლობა.
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და სანდოობა.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი CV ელფოსტაზე: ikconsultinggeo@gmail.com

განაცხადების მიღების ვადა: 20 ნოემბერი 2025

სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება (Warehouse Manager).

გაცნობებთ, რომ თქვენი პირადი მონაცემები და CV გამოყენებული იქნება მხოლოდ შერჩევის პროცესისთვის და არ გადაეცემა მესამე პირს თქვენი წინასწარი თანხმობის გარეშე.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია