|
დასახელება:
საწყობის მენეჯერი
|
| მომწოდებელი:
IK Consultinggeo
|
|
გამოქვეყნდა: 13 ნოემბერი
/ ბოლო ვადა: 20 ნოემბერი
|
IK Consultinggeo აცხადებს ვაკანსიას პარტნიორი კომპანიისთვის, რომელიც ოპერირებს სამშენებლო სექტორში.
პოზიცია: საწყობის მენეჯერი
მდებარეობა: თბილისი
ანაზღაურება: 4, 000 ლარიდან (ხელზე ასაღები), კანდიდატის კვალიფიკაციისა და გამოცდილების გათვალისწინებით
ძირითადი მოვალეობები:
ოპერაციებისა და ლოგისტიკის მართვა:
** შემომავალი და გამომავალი საწყობის ოპერაციების კონტროლი, მათ შორის მიღება, შენახვა, შეკვეთების შესრულება, შერჩევა, შეფუთვა და გადაზიდვა.
** საწყობის ოპტიმალური განლაგების დაგეგმვა და განხორციელება, სივრცისა და პროდუქციის მოძრაობის ეფექტურობის მისაღწევად.
** კონტრაქტორებთან, მომწოდებლებთან, სატრანსპორტო კომპანიებთან და შიდა დეპარტამენტებთან (შესყიდვები, გაყიდვები, კლიენტთა მომსახურება) კოორდინაცია ოპერაციების დროული და სიზუსტით განხორციელებისთვის.
** საწყობის აღჭურვილობის (მაგ. ამწეები) უსაფრთხო და ეფექტური გამოყენების უზრუნველყოფა, ტექნიკური მომსახურების, შეკეთებისა და საჭიროების შემთხვევაში ჩანაცვლების კონტროლი.
ინვენტარისა და ხარისხის კონტროლი:
** ინვენტარის ზუსტი აღრიცხვა რეგულარული ფიზიკური დათვლებითა და ციფრული სისტემების (WMS / 1C) გამოყენებით.
** შემომავალი და გამავალი საქონლის ხარისხის მონიტორინგი და გადახრების ან დაზიანების მიზეზების გამოძიება.
** საწყობის პროდუქტიულობის მონაცემებისა და KPI-ის ანალიზი, პროცესების გაუმჯობესების ინიციატივების განხორციელება.
** სრულ პასუხისმგებლობა საწყობში შენახული ნივთების დაზიანებასა და/ან დაკარგვაზე.
პერსონალის მართვა და ლიდერობა:
** ახალი თანამშრომლების შერჩევა, გაცნობა და ტრენინგი.
** თანამშრომელთა ზედამხედველობა და მოტივაცია, სამუშაო ცვლების დაგეგმვა, ამოცანების განაწილება და შესრულების მონიტორინგი.
** უსაფრთხოების პროტოკოლების დაცვა, რეგულარული ინსპექტირება და დამცავი აღჭურვილობის გამოყენების უზრუნველყოფა.
ადმინისტრაცია და ფინანსები:
** საწყობის საქმიანობის ზუსტი აღრიცხვა და დოკუმენტაცია (გადაზიდვების ჟურნალები, ინვენტარის ანგარიშები და სხვა).
** ფინანსური მიზნების მიღწევაში მონაწილეობა, მასალების კონტროლი, ანალიზის მომზადება და ღირებულების ეფექტურობის უზრუნველყოფა.
კვალიფიკაცია და განათლება:
** ბაკალავრის ხარისხი ლოგისტიკაში, მიწოდების ჯაჭვის მენეჯმენტში, ბიზნესის ან სამშენებლო მენეჯმენტში ან შესაბამის სფეროში.
** მშენებლობის მასალებისა და აღჭურვილობის ცოდნა.
** კორპორატიული უსაფრთხოების სტანდარტებისა და ხარისხის კონტროლის სისტემების გაგება.
** 1C, ERP სისტემებისა და Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) პროგრამების ცოდნა.
გამოცდილება:
** მინიმუმ 3-4 წლიანი გამოცდილება საწყობის, ლოგისტიკის ან ინვენტარის მართვაში - სასურველია სამშენებლო ან ინდუსტრიულ კომპანიაში.
** გუნდის ხელმძღვანელობის, შესრულების მონიტორინგისა და თანამშრომელთა განვითარების გამოცდილება.
** პროცესების ოპტიმიზაციის, ბიუჯეტის კონტროლის და ოპერაციული ეფექტურობის უზრუნველყოფის უნარი.
ძირითადი უნარები:
** ძლიერი ორგანიზება, დაგეგმვა და დროის მართვა.
** ეფექტური ლიდერობა და გუნდის კოორდინაცია.
** კარგი კომუნიკაცია და დეპარტამენტებს შორის თანამშრომლობა.
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და სანდოობა.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი CV ელფოსტაზე: ikconsultinggeo@gmail.com
განაცხადების მიღების ვადა: 20 ნოემბერი 2025
სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება (Warehouse Manager).
გაცნობებთ, რომ თქვენი პირადი მონაცემები და CV გამოყენებული იქნება მხოლოდ შერჩევის პროცესისთვის და არ გადაეცემა მესამე პირს თქვენი წინასწარი თანხმობის გარეშე.
|
|
|
|