|
დასახელება:
ადმინისტრატორი/გაყიდვების მენეჯერი
|
| მომწოდებელი:
Sydney Royal Clinic
|
|
გამოქვეყნდა: 30 ოქტომბერი
/ ბოლო ვადა: 30 ნოემბერი
|
"Sydney Royal Clinic" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის / გაყიდვების პოზიციაზე.
ვეძებთ ენერგიულ, კომუნიკაბელურ და პასუხისმგებლობიან კანდიდატს, რომელსაც უყვარს ადამიანებთან ურთიერთობა და სურს განვითარება ესთეტიკური მედიცინის სფეროში.
ძირითადი მოვალეობები:
** პაციენტების მიღება და მომსახურება კლინიკის სტანდარტების შესაბამისად;
** კონსულტაციისა და პროცედურების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
** გაყიდვების პროცესის მართვა და პაციენტების ჩაწერა;
** ადმინისტრაციული და საორგანიზაციო პროცესების კოორდინაცია;
** ექიმებთან და გუნდის სხვა წევრებთან ეფექტური კომუნიკაცია.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სამუშაო გამოცდილება ადმინისტრაციულ ან გაყიდვების მიმართულებით (სამედიცინო/სილამაზის სფერო ჩაითვლება უპირატესობად);
** ინგლისური ენის ცოდნა სავალდებულოა;
** კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობა;
** გაყიდვებზე ორიენტირებული აზროვნება და კეთილმომსახურების უნარი;
** სასიამოვნო გარეგნობა და პროფესიული ეთიკა.
ჩვენ გთავაზობთ:
** საერთაშორისო სტანდარტების სამუშაო გარემოს;
** კონკურენტულ ანაზღაურებას და ბონუს სისტემას;
** კარიერული ზრდისა და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას;
** სამუშაო გრაფიკი 2 დღე მუშაობა 2 დღე დასვენება
** მეგობრულ და პროფესიონალ გუნდს.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV ელ.ფოსტაზე: maiko.kirtadze@sydneyroyalclinic.ge
|
|
|
|