Робота для біженців з України
კომერციული ანალიტიკის პრაქტიკულ კურსი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: კომერციული ანალიტიკის პრაქტიკულ კურსი
მომწოდებელი: VIP Intellect Group
გამოქვეყნდა: 28 ოქტომბერი / ბოლო ვადა: 28 ნოემბერი
"ვიაიპ ინტელექტ გრუპი" გთავაზობთ კომერციული ანალიტიკის პრაქტიკულ კურსს!

კურსის ჩატარება შესაძლებელია, როგორც ადგილზე, ასევე დისტანციურად.

ასევე ხორციელდება კორპორატიული ტრენინგის ორგანიზება.

კურსის მიზანი:

კურსის მიზანია მოამზადოს პროფესიონალები შესყიდვების, ბრენდის და პროდუქტების მენეჯმენტის მიმართულებით, რომლებიც სიღრმისეულად შეისწავლიან ანალიტიკურ მეთოდებს და შეძლებენ მათი გამოყენებას კომერციისა და ბიზნესის პრაქტიკაში.

ვისთვის არის განკუთვნილი:

კურსი განკუთვნილია გაყიდვების, შესყიდვების და მარკეტინგის სფეროში განვითარების მსურველთათვის, რომლებიც სურთ ანალიტიკური აზროვნების გაღრმავება და კომერციული პროცესების ეფექტიანად მართვა.

1. Excel ინსტრუმენტების შესწავლა და გამოყენება

** მონაცემთა ბაზების შექმნა და დაკავშირება (Vlookup / Hlookup),
** მონაცემთა დაჯგუფება და ანალიტიკა (Pivot Table, What-If Analysis)
** Data Management და Cleaning Techniques (მონაცემების ფილტრაცია, დუბლიკატების მოცილება, Validation)
** Dynamic References, Named Ranges, Conditional Formatting

ფუნქციების შესწავლა და პრაქტიკული გამოყენება:

If, And, Or, Not, Vlookup, Iferror, Sumifs, Averageifs, Countifs, Stdev, Median, Correl, rand, Randbetween, Round, Int, Date, Eomonth, Concat, Left/Right/Mid, Text, Proper, Now, Month, Day …

2. მარაგების მართვა და ABC ანალიზი

** ოპტიმალური სტოკის მაჩვენებლების გაანგარიშება
** დეფიციტების და Overstock-ის განსაზღვრა, FML -კრიტერიუმების დადგენა
** ABC ანალიზი და პროდუქტების კატეგორიზაცია პრიორიტეტებით
** პარეტოს პრინციპი და მისი როლი პროდუქტ-მენეჯმენტში
** პრაქტიკული ქეისების განხილვა და ანალიზი რეალურ მაგალითებზე
** სხვადასხვა კატეგორიების მართვის მეთოდები

3. შესყიდვების დაგეგმვა

** სტრატეგიების დაგეგმვა პროდუქტების / კატეგორიების მიხედვით
** გაყიდვების ანალიზის გამოყენება შესყიდვების გეგმის ფორმირებაში
** კომბინირებული სტრატეგიულ-ანალიტიკური მოდელი
** შესყიდვების დაგეგმვის პარამეტრები
** ოპტიმალური მარაგების ფორმირება

4. ფინანსური და კომერციული კოეფიციენტების შეფასება:

** მარჟა (Gross Margin%)
** ფასნამატი (Markup) - კავშირი მარჟას და ფასნამატს შორის
** მოგება-ზარალი და მომგებიანობა (Net Margin%)
** კომერციული მომგებიანობის კოეფიციენტი: Margin/Stock
** მარაგების ბრუნვადობა (Inventory Turnover) - ნელი და სწრაფად ბრუნვადი საქონლის კრიტერიუმების დადგენა
** ROI - პროექტის მომგებიანობა

5. მარჟის და ფასწარმოქმნის ანალიზი და მართვა

** შესყიდული საქონლის თვითღირებულების კალკულაცია
** საფასო სტრატეგიები
** კონკურენტულ გარემოში ფასების ცვლილებების მართვა
** CVP (Cost-Volume-Profit) და Break-Even ანალიზი
** სენსიტიურობის ანალიზი და მისი გამოყენება

კურსის ხანგრძლივობა: 8 ლექცია

კურსის ღირებულება: ინდივიდუალურად 700 ლარი, ჯგუფში 480 ლარი.

კურსის შესახებ დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ჩვენს ოფიციალურ გვერდზე: http://vipintellect.ge/ge

შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა და დარეგისტრირდი ჯგუფში: https://vipintellect.ge/ge/Commercial-analytics

ტელ: 551196110; 593618212;
ელფოსტა: ninovipicg@gmail.com
მის: წერეთლის 87ზ, დიდუბე პლაზას მოპირდაპირედ სკვერთან.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე