"ვიაიპ ინტელექტ გრუპი" გთავაზობთ კომერციული ანალიტიკის პრაქტიკულ კურსს!
კურსის ჩატარება შესაძლებელია, როგორც ადგილზე, ასევე დისტანციურად.
ასევე ხორციელდება კორპორატიული ტრენინგის ორგანიზება.
კურსის მიზანი:
კურსის მიზანია მოამზადოს პროფესიონალები შესყიდვების, ბრენდის და პროდუქტების მენეჯმენტის მიმართულებით, რომლებიც სიღრმისეულად შეისწავლიან ანალიტიკურ მეთოდებს და შეძლებენ მათი გამოყენებას კომერციისა და ბიზნესის პრაქტიკაში.
ვისთვის არის განკუთვნილი:
კურსი განკუთვნილია გაყიდვების, შესყიდვების და მარკეტინგის სფეროში განვითარების მსურველთათვის, რომლებიც სურთ ანალიტიკური აზროვნების გაღრმავება და კომერციული პროცესების ეფექტიანად მართვა.
1. Excel ინსტრუმენტების შესწავლა და გამოყენება
** მონაცემთა ბაზების შექმნა და დაკავშირება (Vlookup / Hlookup),
** მონაცემთა დაჯგუფება და ანალიტიკა (Pivot Table, What-If Analysis)
** Data Management და Cleaning Techniques (მონაცემების ფილტრაცია, დუბლიკატების მოცილება, Validation)
** Dynamic References, Named Ranges, Conditional Formatting
ფუნქციების შესწავლა და პრაქტიკული გამოყენება:
If, And, Or, Not, Vlookup, Iferror, Sumifs, Averageifs, Countifs, Stdev, Median, Correl, rand, Randbetween, Round, Int, Date, Eomonth, Concat, Left/Right/Mid, Text, Proper, Now, Month, Day …
2. მარაგების მართვა და ABC ანალიზი
** ოპტიმალური სტოკის მაჩვენებლების გაანგარიშება
** დეფიციტების და Overstock-ის განსაზღვრა, FML -კრიტერიუმების დადგენა
** ABC ანალიზი და პროდუქტების კატეგორიზაცია პრიორიტეტებით
** პარეტოს პრინციპი და მისი როლი პროდუქტ-მენეჯმენტში
** პრაქტიკული ქეისების განხილვა და ანალიზი რეალურ მაგალითებზე
** სხვადასხვა კატეგორიების მართვის მეთოდები
3. შესყიდვების დაგეგმვა
** სტრატეგიების დაგეგმვა პროდუქტების / კატეგორიების მიხედვით
** გაყიდვების ანალიზის გამოყენება შესყიდვების გეგმის ფორმირებაში
** კომბინირებული სტრატეგიულ-ანალიტიკური მოდელი
** შესყიდვების დაგეგმვის პარამეტრები
** ოპტიმალური მარაგების ფორმირება
4. ფინანსური და კომერციული კოეფიციენტების შეფასება:
** მარჟა (Gross Margin%)
** ფასნამატი (Markup) - კავშირი მარჟას და ფასნამატს შორის
** მოგება-ზარალი და მომგებიანობა (Net Margin%)
** კომერციული მომგებიანობის კოეფიციენტი: Margin/Stock
** მარაგების ბრუნვადობა (Inventory Turnover) - ნელი და სწრაფად ბრუნვადი საქონლის კრიტერიუმების დადგენა
** ROI - პროექტის მომგებიანობა
5. მარჟის და ფასწარმოქმნის ანალიზი და მართვა
** შესყიდული საქონლის თვითღირებულების კალკულაცია
** საფასო სტრატეგიები
** კონკურენტულ გარემოში ფასების ცვლილებების მართვა
** CVP (Cost-Volume-Profit) და Break-Even ანალიზი
** სენსიტიურობის ანალიზი და მისი გამოყენება
კურსის ხანგრძლივობა: 8 ლექცია
კურსის ღირებულება: ინდივიდუალურად 700 ლარი, ჯგუფში 480 ლარი.
კურსის შესახებ დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ჩვენს ოფიციალურ გვერდზე: http://vipintellect.ge/ge
შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა და დარეგისტრირდი ჯგუფში: https://vipintellect.ge/ge/Commercial-analytics
ტელ: 551196110; 593618212;
ელფოსტა: ninovipicg@gmail.com
მის: წერეთლის 87ზ, დიდუბე პლაზას მოპირდაპირედ სკვერთან.
|