დასახელება:
მომხმარებელთა მომსახურების წარმომადგენელი
|
მომწოდებელი:
kcall.ge
|
გამოქვეყნდა: 23 ოქტომბერი
/ ბოლო ვადა: 23 ნოემბერი
|
"K•Call" აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მომსახურების წარმომადგენლის (ქართული-რუსული ენოვანი) თანამდებობაზე.
"K•Call" — პირველი 24/7 აუთსორსინგული ქონტაქტ ცენტრი საქართველოში.
კომპანია ოპერირებს 2016 წლიდან და თანამშრომლობს როგორც ქართულ, ისე საერთაშორისო ორგანიზაციებთან, უზრუნველყოფს მრავალენოვან მომხმარებელთა მხარდაჭერას, ციფრულ არხებზე კომუნიკაციის მართვას და ბიზნესებისთვის სრულფასოვან BPO გადაწყვეტილებებს.
ძირითადი მოვალეობები:
** პარტნიორი კომპანიების პროდუქტისა და მომსახურების შესწავლა;
** შემოსული ზარების მიღება და კვალიფიციური კონსულტაციის მიწოდება ქართულ და რუსულ ენებზე;
** საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება ინფორმაციის დაზუსტების მიზნით;
** სოციალური ქსელებიდან შემოსული შეტყობინებებისა და კომენტარების დამუშავება;
** CRM სისტემაში მომხმარებელთა შემთხვევების დაფიქსირება და შესაბამისი ჩანაწერების გაკეთება;
** მომხმარებელთა ინფორმირება, მომსახურების შეთავაზება და პოზიტიური კომუნიკაციის უზრუნველყოფა;
** მომხმარებლებთან გრძელვადიანი და პოზიტიური ურთიერთობის ჩამოყალიბება.
საჭირო ცოდნა და უნარები:
** რუსული და ქართული ენის თავისუფლად ცოდნა — სავალდებულო მოთხოვნა;
** გამართული და პროფესიული კომუნიკაცია ორივე ენაზე;
** საოფისე პროგრამების საბაზისო ცოდნა;
** გუნდური მუშაობის უნარი და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა, დროის ეფექტური მართვის უნარი და განვითარებაზე ორიენტირებულობა;
** სწრაფი ადაპტაციისა და სხვადასხვა ტიპის კომუნიკაციასთან ეფექტური მუშაობის უნარი.
სამუშაო პირობები:
** ადგილმდებარეობა: თბილისი, ქეთევან წამებულის გამზ. 47
** გრაფიკი: 5 სამუშაო დღე კვირაში (ცვლებში, მათ შორის შაბათ-კვირის ჩათვლით)
** ცვლის ხანგრძლივობა: 8 საათი + 1 საათი შესვენება (განაწილებული ცვლის განმავლობაში)
** ღამის ცვლა: კვირაში 1 ღამის ცვლა
"K•Call" უზრუნველყოფს სტაბილურ, განვითარებაზე ორიენტირებულ და ინკლუზიურ სამუშაო გარემოს, სადაც თანამშრომლებს ეძლევათ პროფესიული ზრდისა და ახალი უნარების განვითარების შესაძლებლობა.
დაინტერესებულ კანდიდატებს შეუძლიათ შეავსონ განაცხადი ბმულზე: https://kcall.ge/careers/customer-service-representative-ge-ru/ ან გამოგზავნონ რეზიუმე/CV ელფოსტაზე: hr@kcall.ge. ელფოსტის სათაურში უნდა იყოს მითითებული პოზიციის დასახელება: CSR - Ge/Ru
შეიტყვეთ მეტი ჩვენ შესახებ:
www.kcall.ge
https://www.facebook.com/kcall.ge
https://www.linkedin.com/company/kcall
https://www.instagram.com/kcall.ge
Follow us — stay connected with Georgia`s first 24/7 outsourced contact center.
|
|
|
|