დასახელება:
მომხმარებელთა მხარდაჭერის წარმომადგენელი
|
მომწოდებელი:
კომპანია
|
გამოქვეყნდა: 17 ოქტომბერი
/ ბოლო ვადა: 17 ნოემბერი
|
ჩვენ ვეძებთ მომხმარებელთა მხარდაჭერის წარმომადგენელს, რომელიც გახდება ჩვენი გუნდის მნიშვნელოვანი ნაწილი და იზრუნებს მომხმარებელთა მხარდაჭერაზე, მათ კმაყოფილებასა და კომფორტზე.
ძირითადი მოვალეობები:
** მომხმარებელთა დახმარება სხვადასხვა არხებით (ჩატები) და მათი პრობლემების დროული გადაჭრა;
** შემოსულ კითხვებზე პასუხის გაცემა და ხარისხიანი კონსულტაციის გაწევა;
** კომპანიებისა და მომხმარებლების მონაცემთა რეგისტრაცია, განახლება და ანალიზი;
** სამუშაო პროცესში ხარვეზების იდენტიფიცირება და მათ გადაჭრაში მონაწილეობა;
** ყოველთვიური განახლებების დამუშავება და პროცესების კონტროლი;
** სამუშაო პროცესში ინიციატივების წარდგენა და გაუმჯობესებაზე ზრუნვა; საკვალიფიკაციო
მოთხოვნები:
** მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება მომხმარებელთა მხარდაჭერის მიმართულებით (ზარები, ჩატები ან მსგავსი სერვისები);
** მომხმარებელთან ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პრობლემების გადაჭრის უნარი და პროაქტიულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი და სწრაფი ადაპტაციის შესაძლებლობა.
რას გთავაზობთ:
** მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდს;
** პროფესიული ზრდისა და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას;
** კომფორტულ სამუშაო გარემოს. სამუშაო პირობები:
** გრაფიკი: ორი ცვლა — 09:00-17:00 / 13:00-21:00; ჰიბრიდული მოდელი.
** ანაზღაურება: 1000 ლარი (გამოსაცდელი პერიოდის განმავლობაში).
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: hrteamtalentt@gmail.com
|
|
|
|