დასახელება:
სოციალური მედიის ედვერთაიზერი
|
მომწოდებელი:
პსპ ფარმა
|
გამოქვეყნდა: 21 სექტემბერი
/ ბოლო ვადა: 03 ოქტომბერი
|
"PSP Pharma" ISO 9001 ხარისხის საერთაშორისო სტანდარტის მქონე პირველი ქართული ფარმაცევტული კომპანიაა, რომელიც 1994 წლიდან უზრუნველყოფს მაღალი ხარისხის ევროპული მედიკამენტებისა და პარაფარმაცევტული პროდუქციის ხელმისაწვდომობას.
დღეს PSP წარმოდგენილია 350-ზე მეტი აფთიაქით მთელ საქართველოში და ემსახურება 2 მილიონზე მეტ მომხმარებელს ყოველთვიურად.
კომპანია გამოირჩევა მომხმარებელზე ორიენტირებული სტანდარტებით, მაღალკვალიფიციური ფარმაცევტებითა და კოსმეტიკის კონსულტანტებით. თანამშრომელთა პროფესიული ზრდისთვის PSP აკადემია უზრუნველყოფს სისტემატურ ტრენინგებს 2006 წლიდან.
შპს "პსპ ფარმა" აცხადებს სოციალური მედიის ედვერთაიზერის ვაკანსიას.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** სოციალური მედიის სარეკლამო სტრატეგიის შემუშავება სოციალური მედიის გუნდთან ერთად და მისი განხორციელება Meta-ს პლატფორმებზე;
** Meta პლატფორმებზე (Facebook Ads Manager / Instagram Ads Manager) კამპანიების დაგეგმვა, გაშვება და ოპტიმიზაცია;
** სამიზნე აუდიტორიების კვლევა, სეგმენტაცია, ტესტირება (მაგ. A/B ტესტები) და საუკეთესო შედეგების მიღება;
** რეკლამების ტიპების მართვა (Engagement, Awareness, Traffic, სხვ.);
** კამპანიების ბიუჯეტის მართვა;
** კამპანიების მონიტორინგი, ეფექტიანობის გაზრდა ROI-ის გასაუმჯობესებლად;
** კონკურენტული გარემოს და ტენდენციების მუდმივი მონიტორინგი;
** თვის ჭრილში შესრულებული სამუშაოების რეპორტინგი (reach, impressions, engagement, CTR, CPC და სხვა მაჩვენებლები) - ანგარიშების მომზადება და რეკომენდაციების გაცემა შემდეგი კამპანიებისთვის;
** დიზაინერებთან და კონტენტ-კრეატორებთან თანამშრომლობა ვიზუალებისა და ტექსტების ეფექტურად შექმნისთვის - სარეკლამო კამპანიებისთვის მნიშვნელოვანი პრინციპების გათვალისწინება;
** Meta-ს სარეკლამო პოლიტიკის დაცვა და კამპანიების განხორციელება პოლიტიკასთან შესაბამისად;
** Google Analytics-ის გამოყენება კამპანიების შედეგების ანალიზისა და ოპტიმიზაციისთვის.
** მარკეტინგულ ღონისძიებებში/აქტივობებში ჩართულობა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ცოდნა და გამოცდილება:
** სარეკლამო პლატფორმების (Meta Ads Manager) მაღალ დონეზე ცოდნა;
** ციფრული მარკეტინგის პრინციპების და სტრატეგიების ცოდნა;
** ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტების ფლობა;
** ციფრული სარეკლამო კამპანიების მართვის ცოდნა;
** Google Analytics-ის მუშაობის უნარი;
** Excel/Google Sheets-ში მუშაობის უნარი.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** სამუშაოს დაგეგმვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** დედლაინებისა და დროის მართვის უნარი;
** სისწრაფე და დატვირთულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** პრობლემების გადაჭრის უნარი;
** კომუნიკაციის და გუნდური მუშაობის უნარი;
** მონაცემთა ანალიზის და ინტერპრეტაციის უნარი.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელფოსტის მისამართზე hr@psp.ge
სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
ასევე, განცხადების სრული ტექსტის სანახავად და სააპლიკაციო ფორმის შესავსებად, შეგიძლიათ, მიჰყვეთ ბმულს: http://vacancy.psp.ge/
განაცხადის მიღების ბოლო ვადა 2025 წლის 3 ოქტომბერი.
|
|
|
|