დასახელება:
After Sales მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
HomeX
|
გამოქვეყნდა: 18 სექტემბერი
/ ბოლო ვადა: 18 ოქტომბერი
|
"Homex" აცხადებს ვაკანსიას After Sales მენეჯერის პოზიციაზე.
ძირითადი ფუნქცია: ბინის შეძენის შემდგომი კლიენტების მხარდაჭერა და კმაყოფილების მაქსიმალური უზრუნველყოფა.
პასუხისმგებლობები:
** კლიენტებთან მუდმივი კომუნიკაცია და მომსახურება გაყიდვის შემდეგ;
** კითხვებზე დროული და კორექტული პასუხის გაცემა;
** პრობლემების იდენტიფიკაცია და მათი გადაჭრის კოორდინაცია;
** გაყიდვების შემდგომი მომსახურების პროცესის ორგანიზება და გაუმჯობესება;
** თანამშრომლობა სამშენებლო, იურიდიულ და ტექნიკურ გუნდებთან;
** უკუკავშირის შეგროვება და კლიენტების კმაყოფილების მონიტორინგი.
მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება (ბიზნესი, მენეჯმენტი, სერვისი ან დაკავშირებული მიმართულება);
** გამოცდილება კლინტიენტთან ურთიერთობაში (უძრავი ქონება, სასტუმრო ბიზნესი ან სერვისი იქნება უპირატესობა);
** ძლიერი კომუნიკაცია და პრობლემების სწრაფად გადაჭრის უნარი;
** ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
** ქართულ რუსულ და ინგლისურ ენებზე საუბარი.
ძირითადი ფუნქცია: ოფისის ყოველდღიური ადმინისტრაციული ცხოვრებისა და ორგანიზაციის მართვა.
პასუხისმგებლობები:
** ოფისის ყოველდღიური საოპერაციო პროცესების უზრუნველყოფა;
** სატელეფონო/ელფოსტის კომუნიკაციის მართვა და კლიენტებთან კონტაქტი;
** დოკუმენტაციის აღდგენა, არქივირება და ადმინისტრაციული საქმეების წარმოება;
** შეხვედრები და ვიზიტორების კოორდინაცია;
** მწარმოებლურობის და ოფისის შიდა კომუნიკაციის მხარდაჭერა;
** საოფისე პროგრამების (MS Office) და ა.შ. კარგი ცოდნა;
** გამოცდილება ადმინისტრაციული ან საოფისე სამუშაოში მისაღებია;
** კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობა.
ჩვენ გთავაზობთ:
** თანამედროვე და მეგობრული სამუშაო გარემო;
** პროფესიული განვითარების და კარიერული ზრდის შესაძლებლობა;
** სტაბილური სამუშაო საათები და თანამშრომლობის მზარდი გარემო.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელფოსტის მისამართზე: sales@lagoon-resort.ge ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 514009009
|
|
|
|