Робота для біженців з України
ვიდეოკონტენტის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ვიდეოკონტენტის მენეჯერი
მომწოდებელი: მედიააკადემია
გამოქვეყნდა: 15 სექტემბერი / ბოლო ვადა: 28 სექტემბერი
მედიაწიგნიერების განვითარების მიზნით, 2018 წლიდან, სამი ძირითადი მიმართულებით აქტიურად მუშაობს კომუნიკაციების კომისიის მიერ დაფუძნებული ა (ა)იპ "მედიააკადემია". მედიააკადემიის მიმართულებებია: მედიასკოლა, მედიაკრიტიკა და მედიალაბი.

მედიასკოლა მოკლევადიანი და გრძელვადიანი კურსებითა და სემინარებით ხელს უწყობს მოქმედი ჟურნალისტების პროფესიულ განვითარებას, ჟურნალისტიკით დაინტერესებულ სტუდენტებს კი პრაქტიკულ ცოდნას და გამოცდილებას უზიარებს; მედიალაბი ეხმარება სხვადასხვა ეტაპზე მყოფ სტარტაპებს, იდეიდან მდგრადი ბიზნესის შექმნამდე; მედიაკრიტიკა წარმოადგენს საგანმანათლებლო-შემეცნებით პლატფორმას, რომელიც დაინტერესებულ მკითხველს სთავაზობს საინფორმაციო მასალებს მსოფლიო მედიაში მიმდინარე აქტუალური მოვლენების და ტენდენციების, სოციალური მედიის სიახლეების და მნიშვნელობის შესახებ; ასევე მედიის რეგულირების და ამ მიმართულებით არსებული საერთაშორისო გამოცდილების საკითხებზე.

ა (ა)იპ მედიააკადემია აცხადებს კონკურსს ვიდეოკონტენტის მენეჯერის პოზიციაზე რომელიც იქნება პასუხისმგებელი მოკლემეტრაჟიანი ვიდეოკონტენტის (Reels - Facebook/Instagram, TikTok, YouTube Shorts) შექმნაზე სოციალური მედიისთვის.

სამუშაო განრიგი: კვირაში 20 საათი;
შესაძლებელია მოქნილი სამუშაო გრაფიკით მუშაობა/შეთავსება იმ შემთხვევაში, თუ კანდიდატს ექნება შესაძლებლობა მოერგოს მედიააკადემიის საჭიროებებს და სამუშაო სპეციფიკას
ადგილმდებარეობა: ქეთევან წამებულის გამზირი, თბილისი
გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე
ანგარიშვალდებულება: ექვემდებარება ციფრული მარკეტინგის მენეჯერს
ანაზღაურება: პოზიციის სახელფასო განაკვეთი განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციით და შრომის ბაზრის მოთხოვნების შესაბამისად. პოზიციისთვის განსაზღვრული მინიმალური სარგო - 2550 ლარიდან (დარიცხული)

ფუნქციები და მოვალეობები:

** ყოველდღიურ რეჟიმში, სოციალური ქსელებში (Facebook Reels, Instagram Reels, TikTok, YouTube Shorts)განსათავსებელი ვიდეოკონტენტის კონცეფციის შემუშავება და შესაბამისი მასალის მომზადება, ციფრული მარკეტინგის მენეჯერთან ერთად;
** თემატიკების, სცენარების და ტრენდული ფორმატების მოძიება/შემუშავება და ადაპტირება ბრენდის სტრატეგიასთან;
** ვიდეოს გადაღება, მონტაჟი და ატვირთვა შესაბამის პლატფორმებზე;
** ვიზუალური სტილის, ტონის და ბრენდინგის დაცვა კონტენტის შექმნისას;
** შედეგების ანალიზი (reach, engagement, CTR და ა.შ.) და მათზე დაყრდნობით კონტენტის განთვითარებაზე ორიენტირებული ღონისძიებების დაგეგმვა/შემუშავება;
** ხელმძღვანელისთვის შესრულებული მუშაობის მოკლე ანგარიშის/პრეზენტაციის მომზადება და მიწოდება ხელმძღვანელობისათვის, რეგულარულ რეჟიმში;
** უშუალო ხელმძღვანელის დავალებების შესრულება.

მოთხოვნები:

სავალდებულო მოთხოვნები:

** სოციალური მედიისთვის მოკლე ვიდეოების შექმნის გამოცდილება - შესაძლებელია პირადი ან პროფესიული გვერდისთვის, პროექტის ფარგლებში ან კომერციულად;
** ვიდეოს გადაღების და მონტაჟისთვის აუცილებელი ცოდნა და უნარი (CapCut, VN, InShot, Premiere ან მსგავს პროგრამაში);
** Copywriting-ის პრინციპების ცოდნა და უნარი;
** სოციალური მედიის ტენდენციების და პლატფორმების (TikTok, Facebook/Instagram Reels, Shorts) საფუძვლიანი ცოდნა;

სასურველია:

** სოციალური მედიისთვის მომზადებულ ვიდეოკამპანიებზე მუშაობის გამოცდილება;
** სცენარების შედგენის ან ხმის ტექსტის (voice-over) შექმნის გამოცდილება;
** Canva/Figma ან სხვა გრაფიკული ინსტრუმენტების გამოყენების ცოდნა;
** კვალიფიკაცია (სასწავლო კურსი ან განათლება) ციფრულ მარკეტინგში, ვიდეომონტაჟში ან სოციალური მედიის მენეჯმენტის მიმართულებით.

კანდიდატისგან ველით:

** სწრაფი ადაპტაციის და თვითგანვითარების სურვილს;
** ახალი იდეების/ინივიატივების შემოთავაზებას, რომელიც მოემსახურება მედიააკადემიის სოციალურ ქსელებში მედიააკადემიის გვერდების განვითარებას;
** ეფექტური კომუნიკაციის და გუნდური მუშაობის უნარს;
** ორგანიზებულობასა და მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობას საქმისადმი.

განაცხადის ფორმა უნდა შეიცავდეს:

** CV ;
** პორტფოლიო ან კანდიდატის მიერ მომზადებული 1-3 ვიდეონიმუშის ბმული (მაგ. TikTok ან Reels ბმულები, Google Drive ფაილები);

კონკურსის ეტაპებია:

** კანდიდატების მიერ წარდგენილი საბუთების გადარჩევა;
** შერჩეული კანდიდატების შეფასება და გასაუბრება. (მნიშვნელოვანია კანდიდატი კარგად იცნობდეს მედიააკადემიის საქმიანობას).

საბუთების მიღების ვადა: 2025 წლის 15 სექტემბრიდან 28 სექტემბრის ჩათვლით.
დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

გთხოვთ ზემოაღნიშნული დოკუმენტები გამოაგზავნოთ, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: Contact@mediaacademy.ge
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე