Робота для біженців з України
ბიზნეს ასისტენტი/მენეჯერის თანაშემწე
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ბიზნეს ასისტენტი/მენეჯერის თანაშემწე
მომწოდებელი: BD Realty
გამოქვეყნდა: 12 სექტემბერი / ბოლო ვადა: 12 ოქტომბერი
ბიზნეს ასისტენტი/მენეჯერის თანაშემწე

"BD Realty" არის უძრავი ქონების სააგენტო და ონლაინ აკადემია საქართველოში. ჩვენ პატივს გცემენ დეველოპერები და ბაზრის ძირითადი მოთამაშეები. ჩვენს კლიენტებს ვუყვარვართ და გვაფასებენ. ჩვენ ვმუშაობთ პროფესიონალურად, ვიცავთ რეგულაციებს, ანგარიშგებას და მაღალ ეთიკურ სტანდარტებს. ოფლაინ უძრავი ქონების სააგენტოს გარდა, ჩვენ აქტიურად ვავითარებთ ონლაინ აკადემიას ინვესტორებისა და ბროკერებისთვის.

ვის ვეძებთ:

ჩვენი მეგობრული გუნდისთვის ვეძებთ ადამიანს, რომელსაც შეუძლია ეფექტურად მხარი დაუჭიროს ბიზნეს პროცესებს და უზრუნველყოს კომპანიის მფლობელის პირადი ბიზნეს ასისტენტის ყველა ადმინისტრაციული დავალების უნაკლო შესრულება. ადამიანს, რომელიც ჩაერთვება კომპანიის ყველა პროცესში და შეძლებს დაეხმაროს მფლობელის მუშაობის ოპტიმიზაციას.

თქვენი სამუშაო:

** მენეჯერის გრაფიკის შედგენა და დაგეგმვა: შეხვედრები, მოგზაურობები, კალენდრის წარმოება;
** ყველა პროცესის კონტროლი და პირადი საქმეების მართვა;
** საქმიანი ვიზიტების, ღონისძიებების, შეხვედრების, კონფერენციების ორგანიზება;
** დავალებების ჩაწერა და მენეჯერისთვის მათი დროული შეხსენებები;
** დოკუმენტაცია და პროექტის მართვა;
** მენეჯერის ბიზნეს საქმიანობის მხარდაჭერა;
** კონტრაქტორებთან ძიება და ურთიერთქმედება;
** კომპანიის მონაცემების შეგროვება და დეპარტამენტებისთვის მიწოდება;
** საქმიანი მიმოწერის წარმოება;
** კომპანიის საქმიანობაში აქტიური მონაწილეობა.

მოთხოვნები:

** აღმასრულებელი დირექტორის/დამფუძნებლის ბიზნეს ასისტენტად მუშაობის მინიმუმ 1.5 წლიანი გამოცდილება;
** SMM-ის, ონლაინ ტრენინგის, ხელოვნური ინტელექტის (AI) გამოყენებასთან მუშაობის ცოდნა და გაგება;
** დროის მართვისა და სამუშაო პროცესის ორგანიზების მაღალი უნარები;
** შესანიშნავი კომუნიკაციისა და ორგანიზების უნარები;
** დაკისრებული დავალებების შესრულებისას მაღალი პასუხისმგებლობა და დამოუკიდებლობა;
** ინგლისური და რუსული ენების მინიმუმ მაღალ დონეზე ცოდნა (C1);
** თანამედროვე დოკუმენტაციისა და პროექტების მართვის ინსტრუმენტების გამოყენების გამოცდილება (მაგ. Microsoft Office, Google Workspace, amoCRM, Trello და სხვა);
** კომუნიკაბელურობა, პასუხისმგებლობა და გუნდში მუშაობის უნარი.

პირობები:

** სრულად დისტანციური მუშაობის შესაძლებლობა;
** ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, დღის განმავლობაში კონტაქტზე ყოფნა, კითხვებზე დროული პასუხის გაცემა;
** დასაქმება - დღეში 8 საათი; - გამოსაცდელი პერიოდი - 1 თვე (შესაძლებელია ვადაზე ადრე შეწყვეტა შესანიშნავი შედეგების შემთხვევაში);
** ხელფასი - ხელფასი 1300 ლარი.

რას მიიღებთ:

** საინტერესო დავალებები - გარანტირებული;
** პროფესიული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობა;
** მეწარმეებთან და ბლოგერებთან შეხვედრა;
** მუდმივი პიროვნული განვითარება, ჩვენთვის მნიშვნელოვანია, რომ გუნდის ყველა წევრი გახდეს საკუთარი თავის საუკეთესო ვერსია;
** მთავარი ბონუსი არის სამეწარმეო გამოცდილება.

საკონტაქტო ელფოსტა: bd.group.realty@gmail.com
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე