Робота для біженців з України
ავტოსერვის მენეჯერის ასისტენტი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ავტოსერვის მენეჯერის ასისტენტი
მომწოდებელი: გეზ მოტორსი
გამოქვეყნდა: 01 სექტემბერი / ბოლო ვადა: 01 ოქტომბერი
ავტოსერვის მენეჯერის ასისტენტი უნდა უზრუნველყოფდეს მომხმარებელთა კმაყოფილებას, დეპარტამენტის მომგებიანობის მაქსიმიზაციასა და სერვის ცენტრის რეპუტაციის შენარჩუნებას. ქვემოთ მოცემულია მისი ძირითადი პასუხისმგებლობების აღწერა:

1. მომხმარებელთა კმაყოფილება და შენარჩუნება:

** მომხმარებლებთან მყარი ურთიერთობების ჩამოყალიბება: ეს უმნიშვნელოვანესია. ასისტენტმა ხელი უნდა შეუწყოს ისეთი გარემოს შექმნას, სადაც მომხმარებლები თავს დაფასებულად და კომფორტულად გრძნობენ, რაც წაახალისებს გრძელვადიან ლოიალობასა და განმეორებით მომართვიანობას.
** საჩივრების მართვა და პრობლემების მოგვარება: უკმაყოფილო მომხმარებლებთან ეფექტური მუშაობა და საჩივრების მიღება, სწრაფად და დეტალურად ინფორმაციის მიწოდება ავტოსერვისმენეჯერისთვის.
** მაღალი ხარისხის მომსახურების უზრუნველყოფა: ყველა სერვისული სამუშაოს, მათ შორის ტექნიკური მომსახურების, შეკეთებისა და საგარანტიო შემთხვევების, ხარისხისა და სისწრაფის უზრუნველყოფა, მომხმარებელთა მოლოდინების დასაკმაყოფილებლად ან გადასამეტებლად ავტოსერვის მენეჯერთან ეფექტიანი მუშაობის შედეგად.
** პროაქტიული კომუნიკაცია: მომხმარებლების ინფორმირება შეკეთების პროგრესის, ხარჯების, ვადებისა და ნებისმიერი მოსალოდნელი შეფერხების შესახებ. გეგმიური ტექნიკური მომსახურების შესახებ რეგულარული შეხსენებების გაგზავნა.
** პერსონალიზაცია: ინდივიდუალური მომხმარებლების საჭიროებებისა და უპირატესობების გათვალისწინება და დაკმაყოფილება მათი გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.

2. თანამშრომლობა და სტრატეგიული წვლილი:

** დეპარტამენტთაშორისი თანამშრომლობა: გაყიდვების და ავტოსერვისის გუნდთან მჭიდრო თანამშრომლობა მომხმარებელთა შენარჩუნების ხელშესაწყობად და მომხმარებლის უწყვეტი გზის უზრუნველსაყოფად შეძენიდან გაყიდვების შემდგომ მომსახურებამდე.
** შესაძლებლობების იდენტიფიცირება: დამატებითი მომსახურების შეთავაზების, დამატებითი ღირებულების პაკეტების პოპულარიზაციისა და მომხმარებელთა საერთო გამოცდილების გაუმჯობესების შესაძლებლობების ძიება.
** სიახლეების ცოდნა: ინდუსტრიის ტენდენციების, ახალი ტექნოლოგიებისა და საავტომობილო პროდუქტებსა და სერვისებში მომხდარი ცვლილებების შესახებ მუდმივად ინფორმირებულობა.

არსებითად, ავტოსერვის მენეჯერის კარგი ასისტენტი მოქმედებს როგორც გაყიდვის შემდგომ მომხმარებელთან ურთიერთობის კვანძი, რომელიც მონაწილეობს გუნდის ეფექტიანობას გაზრდაში და მომხმარებლის მოთხოვნების მაქსიმალურ დაკმაყოფილებაში.

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ავტოსერვის თანამშრომლის ან მენეჯერის პოზიციაზე მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** აუცილებელია B კატეგორიის მართის მოწმობა

პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელური;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** ორგანიზებული;
** ოპერატიული;
** განვითარებაზე ორიენტირებული;
** მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული;

ჩვენ გთავაზობთ:

** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** მუშაობისათვის კომფორტული პირობები;
** პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;

სამუშაო დღეები და ანაზღაურება:

** სამუშაო გრაფიკი: კვირაში ექვსი დღე (ორშაბათი-შაბათი)
** ანაზღაურება: ფიქსირებული 1875 ლარი საშემოსავლო გადასახადის ჩათვლით, ხელფასის ზრდის პერსპექტივით.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV-ი შემდეგ მისამართზე: info@gezmotors.ge. სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე