დასახელება:
ესპანურენოვან მომხმარებელთან ურთიერთობის სპეციალისტი
|
მომწოდებელი:
ჯორჯიან სერვის გრუპი 2007
|
გამოქვეყნდა: 15 აგვისტო
/ ბოლო ვადა: 15 სექტემბერი
|
"Georgian Service Group 2007", პირველი აუტსორსული კომპანია საქართველოში, თბილისისა და ქუთაისის ფილიალში აცხადებს ვაკანსიას ესპანურენოვან მომხმარებელთან ურთიერთობის (Customer Service Representative) სპეციალისტის პოზიციაზე.
სამუშაო პირობები:
** კონკურენტული ანაზღაურება (1200 ლარი ნეტი +ბონუსი)
** სახელფასო დანამატის სისტემა
** ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტი
** ახალგაზრდა და მოტივირებული გუნდი
** მეგობრული და სასიამოვნო სამუშაო გარემო
მოქნილი სამუშაო გრაფიკი:
** საღამოს ცვლა: მინიმუმ 3 დღე კვირაში 12:30-21:00 (აპრილიდან -ოქტომბრამდე და 13:30-22:00 (ოქტომბრიდან აპრილამდე)
** დილის ცვლა: 2 დღე კვირაში (10:00-18:30 (აპრილიდან ოქტომბრამდე) და 11:00-19:30 (ოქტომბრიდან აპრილამდე) შაბათ-კვირიდან რომელიმე დღეს მუშაობა. კვირაში 2 დღე დასვენება (შესაძლოა არ დაემთხვეს დასვენების დღეები გადაბმულად. მაგ. დაისვენოს ოთხშაბათს და კვირას)
მოვალეობები: უცხოელი მომხმარებლების ელფოსტაზე და სატელეფონო ზარებზე პასუხი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
** ესპანური ენის სრულყოფილად ცოდნა
** კომპიუტერული უნარ-ჩვევები
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოგზავნოთ cv@gsg.ge
|
|
|
|