დასახელება:
ადმინისტრატორი
|
მომწოდებელი:
Sydney Royal Clinic
|
გამოქვეყნდა: 07 აგვისტო
/ ბოლო ვადა: 07 სექტემბერი
|
"Sydney Royal Clinic" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
ვეძებთ კომუნიკაბელურ, ორგანიზებულ და პასუხისმგებლიან თანამშრომელს, რომელსაც სერვისზე ორიენტირებული მიდგომა აქვს და მზად არის პროფესიონალურ გარემოში იმუშაოს.
სამუშაო გრაფიკი: 2 დღე მუშაობა/2 დღე დასვენება
ცვლა: 10:00-20:00 (ერთი საათი შესვენება)
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ვაკე, ილია ჭავჭავაძის გამზ. №47, Sydney Royal Clinic
მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
** მინიმუმ 2-წლიანი გამოცდილება სერვისის სფეროში (სავალდებულოა)
** ინგლისური ენის ცოდნა (საუბარი და წერითი დონე — სავალდებულოა)
** ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა
** პოზიტიური კომუნიკაციის უნარი
** კომპიუტერული უნარები (სასურველია კლინიკურ პროგრამებთან მუშაობის
გამოცდილება)
მოვალეობები:
** პაციენტების მიღება, კეთილგანწყობილი კომუნიკაცია და სივრცეში სწორად დაგეგმილი გადამისამართება
** ვიზიტების დაჯავშნა და განრიგის მართვა
** ტელეფონზე ზარებისა და შეტყობინებების მართვა
** დოკუმენტაციის წარმოება და ადმინისტრაციული პროცესების მხარდაჭერა
** სალაროს ოპერაციების განხორციელება და კონტროლი
** სივრცის წესრიგის მონიტორინგი და ორგანიზება
** კლინიკის გუნდის მხარდაჭერა ყოველდღიურ სამუშაოებში
გამოგზავნე შენი CV: maiko.kirtadze@sydneyroyalclinic.ge
|
|
|
|