დასახელება:
საოპერაციო მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
არდი დაზღვევა
|
გამოქვეყნდა: 30 ივლისი
/ ბოლო ვადა: 30 აგვისტო
|
სს არდი დაზღვევა აცხადებს ვაკანსიას საოპერაციო მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, სს "არდი დაზღვევის" back office - ზ. ანჯაფარიძის №1
სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** სხვადასხვა წყაროებიდან ინფორმაციის მიღება, დამუშავება და უკუკავშირის მიწოდება.
** მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ხელშეკრულების, ინვოისის, ცვლილების მომზადება;
** ყველა საჭირო ინფორმაციის ბაზებში დროული ასახვა და შესაბამისი უკუკავშირის მიწოდება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება ტექნიკური მიმართულებით (ეკონომიკის/ბიზნესის ადმინისტრირების, ფინანსების განხრით).
** სასურველია სადაზღვევო ან საბანკო სფეროში მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (1 ან 2 წლიანი).
** აუცილებელია MS Excel-ის ცოდნა;
** ინგლისური ენის ცოდნა (B1-B2)
პიროვნული უნარები:
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ორგანიზებულობა.
** დეტალებზე ორიენტირებული.
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტაზე: Career@ardi.ge გადმოგზავნისას მიუთითეთ მიმდინარე ვაკანსიის დასახელება - "საოპერაციო სამსახურის სპეციალისტი."
სს "არდი დაზღვევის" მიერ გამოცხადებულ წინამდებარე ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, მათ შორის, თქვენი რეზიუმეს [CV] გამოგზავნით, თქვენ:
ეთანხმებით, რომ "სს. არდი დაზღვევა" უფლებამოსილია, კანონმდებლობით დადგენილი წესით, მიზნით, მოცულობითა და ვადით დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები;
ანიჭებთ "სს არდი დაზღვევას" უფლებას, თქვენი დასაქმების შესახებ უარყოფითი გადაწყვეტილების მიღების შემთხვევაში, თქვენგან მიღებული ინფორმაცია, მათ შორის, პერსონალური მონაცემები, შეინახოს და დაამუშაოს მათი მიღებიდან 6 (ექვსი) თვის განმავლობაში, დასაქმების შემდგომი შემოთავაზების მიზნით.
დაუსაქმებლობის შემთხვევაში ამ ვადის გასვლისთანავე "სს. არდი დაზღვევა" სრულად გაანადგურებს თქვენ მიერ გამოგზავნილ რეზიუმეს [CV] და კორპორაციაში არსებულ პერსონალურ მონაცემებს.
|
|
|
|