დასახელება:
საწყობის ადმინისტრატორი
|
მომწოდებელი:
ჩემი ოფისი
|
გამოქვეყნდა: 29 ივლისი
/ ბოლო ვადა: 29 აგვისტო
|
თუ ხარ დეტალებზე ორიენტირებული, პედანტური და პასუხისმგებლობიანი ადამიანი, ეს ვაკანსია სწორედ შენთვისაა. ჩვენ ვეძებთ პასუხისმგებლობიან და მოწესრიგებულ თანამშრომელს, რომელსაც ექნება გამოცდილება ან სურვილი შეისწავლოს მუშაობა პროგრამა 1C-ში და აგრეთვე აკონტროლოს საოფისე ტექნიკის აღრიცხვა.
დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ჩვენს ვებ-გვერდს: https://myo.ge/office-equipment-service/
მოვალეობები:
** პროდუქციის მიღება
** მიღებული პროდუქციის პროგრამაში გატარება
** გაცემული პროდუქციის კონტროლი პროგრამა 1C-ში
პერსონალური უნარ-ჩვევები:
** სიზუსტე, ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** საოფისე პროგრამებში მუშაობის კარგი გამოცდილება
** პოზიტიური ურთიერთობა თანამშრომლებთან
** გუნდური მუშაობა
** აუცილებელია რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა
პირობები:
** სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:00-18:00 სთ
** მისამართი: აკაკი ბელიაშვილის N9
** ანაზღაურება: 1200 ლარი
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე hr@myoffice.com.ge და სათაურში მიუთითეთ "საწყობის ადმინისტრატორი".
|
|
|
|