დასახელება:
ავტომობილების გაყიდვების შემდგომ მომსახურების მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
გეზ მოტორსი
|
გამოქვეყნდა: 28 ივლისი
/ ბოლო ვადა: 28 აგვისტო
|
ავტომობილების გაყიდვების შემდგომ მომსახურების (საგარანტიო) მენეჯერი:
** გაყიდვების შემდგომი მომსახურების კარგი მენეჯერი უნდა უზრუნველყოფდეს მომხმარებელთა კმაყოფილებას, დეპარტამენტის მომგებიანობის მაქსიმიზაციასა და სერვის ცენტრის რეპუტაციის შენარჩუნებას. ქვემოთ მოცემულია მისი ძირითადი პასუხისმგებლობების აღწერა:
** მომხმარებელთა კმაყოფილება და შენარჩუნება:
** მომხმარებლებთან მყარი ურთიერთობების ჩამოყალიბება: ეს უმნიშვნელოვანესია. მენეჯერმა ხელი უნდა შეუწყოს ისეთი გარემოს შექმნას, სადაც მომხმარებლები თავს დაფასებულად და კომფორტულად გრძნობენ, რაც წაახალისებს გრძელვადიან ლოიალობასა და განმეორებით მომართვიანობას.
** საჩივრების მართვა და პრობლემების მოგვარება: უკმაყოფილო მომხმარებლებთან ეფექტური მუშაობა და საჩივრების სწრაფად და ეფექტიანად მოგვარება გადამწყვეტია ნეგატიური გამოცდილების შესამსუბუქებლად და მის პოზიტიურად გარდაქმნისთვის.
** მაღალი ხარისხის მომსახურების უზრუნველყოფა: ყველა სერვისული სამუშაოს, მათ შორის ტექნიკური მომსახურების, შეკეთებისა და საგარანტიო შემთხვევების, ხარისხისა და სისწრაფის უზრუნველყოფა, მომხმარებელთა მოლოდინების დასაკმაყოფილებლად ან გადასამეტებლად.
** პროაქტიული კომუნიკაცია: მომხმარებლების ინფორმირება შეკეთების პროგრესის, ხარჯების, ვადებისა და ნებისმიერი მოსალოდნელი შეფერხების შესახებ. გეგმიური ტექნიკური მომსახურების შესახებ რეგულარული შეხსენებების გაგზავნა.
** მომხმარებელთა უკუკავშირის მართვა: მომხმარებელთა უკუკავშირის (გამოკითხვები, ზარები, ელექტრონული ფოსტა) აქტიური შეგროვება და ანალიზი საერთო პრობლემებისა და გასაუმჯობესებელი სფეროების გამოსავლენად, შემდეგ კი ამ უკუკავშირის საფუძველზე ცვლილებების განხორციელება.
** პერსონალიზაცია: ინდივიდუალური მომხმარებლების საჭიროებებისა და უპირატესობების გათვალისწინება და დაკმაყოფილება მათი გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.
** დეპარტამენტში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებული ვალდებულებები:
** გუნდის ხელმძღვანელობა და მართვა: გაყიდვების შემდგომი მომსახურების გუნდის (ტექნიკოსები, სერვისის კონსულტანტები, სათადარიგო ნაწილების კონსულტანტები, ადმინისტრატორები) ხელმძღვანელობა, მოტივირება, ქოუჩინგი და მხარდაჭერა.
** მიზნების მიღწევა: იმის უზრუნველყოფა, რომ გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტმა მიაღწიოს გაყიდვებისა და მოგების მიზნებს, რაც ხშირად მოიცავს სერვისიდან მიღებულ შემოსავალს, ნაწილების გაყიდვებსა და მომხმარებელთა კმაყოფილებას.
** პროცესების გაუმჯობესება: გაყიდვების შემდგომი მომსახურების ეფექტური სტრატეგიებისა და პროცესების შემუშავება და დანერგვა მომსახურების მიწოდების გასაუმჯობესებლად, შეფერხებების შესამცირებლად და საერთო ეფექტიანობის გასაზრდელად.
** ძირითადი შესრულების ინდიკატორების (KPI) მონიტორინგი: ისეთი მეტრიკების თვალყურის დევნება და ანალიზი, როგორიცაა მომხმარებელთა კმაყოფილების ინდექსი (CSI), შრომის ეფექტური განაკვეთი, პირველივე ჯერზე შეკეთების მაჩვენებელი და მომგებიანობა, გასაუმჯობესებელი სფეროების გამოსავლენად.
** ბიუჯეტის მართვა: გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტის ბიუჯეტის, ხარჯებისა და რესურსების განაწილების ეფექტური მართვა.
** შესაბამისობა: მწარმოებლის სტანდარტებთან, კომპანიის პოლიტიკასა და ინდუსტრიის რეგულაციებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა.
** გრაფიკისა და რესურსების განაწილება: სახელოსნოს გრაფიკების ოპტიმიზაცია სხვადასხვა ტიპის სამუშაოების (საგარანტიო, საცალო) დასაბალანსებლად და პროდუქტიულობის მაქსიმიზაციისთვის.
** სათადარიგო ნაწილების მართვა: სათადარიგო ნაწილების მარაგებისა და ხელმისაწვდომობის ეფექტური მართვის ზედამხედველობა.
** თანამშრომლობა და სტრატეგიული წვლილი:
** დეპარტამენტთაშორისი თანამშრომლობა: გაყიდვებისა და მარკეტინგის გუნდებთან მჭიდრო თანამშრომლობა მომხმარებელთა შენარჩუნების ხელშესაწყობად და მომხმარებლის უწყვეტი გზის უზრუნველსაყოფად შეძენიდან გაყიდვების შემდგომ მომსახურებამდე.
** ბრენდთან ურთიერთობის მართვა: ავტომობილების მწარმოებლებთან და ბრენდის წარმომადგენლებთან მყარი სამუშაო ურთიერთობების შენარჩუნება.
** შესაძლებლობების იდენტიფიცირება: დამატებითი მომსახურების შეთავაზების, დამატებითი ღირებულების პაკეტების პოპულარიზაციისა და მომხმარებელთა საერთო გამოცდილების გაუმჯობესების შესაძლებლობების ძიება.
** სიახლეების ცოდნა: ინდუსტრიის ტენდენციების, ახალი ტექნოლოგიებისა და საავტომობილო პროდუქტებსა და სერვისებში მომხდარი ცვლილებების შესახებ მუდმივად ინფორმირებულობა.
** არსებითად, გაყიდვების შემდგომი მომსახურების კარგი მენეჯერი მოქმედებს როგორც გაყიდვის შემდგომ მომხმარებელთან ურთიერთობის ცენტრალური კვანძი, რომელიც უზრუნველყოფს გუნდის ეფექტიანობას და საბოლოო ჯამში, ავტოსალონის გრძელვადიან წარმატებასა და მომგებიანობას.
ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** გაყიდვების შემდგომ მომსახურების მენეჯერის ან ავტოსერვის მენეჯერის პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური სავალდებულო და ასევე სასურველია რუსული ენების ცოდნა;
პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:
** კომუნიკაბელური;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** ორგანიზებული;
** ოპერატიული;
** განვითარებაზე ორიენტირებული;
** მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული;
ჩვენ გთავაზობთ:
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** მუშაობისათვის კომფორტული პირობები;
** პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
სამუშაო დღეები და ანაზღაურება:
** სამუშაო გრაფიკი: კვირაში ექვსი დღე (ორშაბათი-შაბათი)
** ანაზღაურება: ფიქსირებული + გაყიდვების ბონუსი, საშუალო ანაზღაურება 5000 ლარი საშემოსავლო გადასახადის ჩათვლით, ხელფასის ზრდის პერსპექტივით.
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV-ი შემდეგ მისამართზე: info@gezmotors.ge სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
|
|
|
|