დასახელება:
ავტომობილების გაყიდვების კონსულტანტი
|
მომწოდებელი:
გეზ მოტორსი
|
გამოქვეყნდა: 28 ივლისი
/ ბოლო ვადა: 28 აგვისტო
|
ავტომობილების გაყიდვების კონსულტანტი
საავტომობილო შოურუმის წარმატებული გაყიდვების კონსულტანტი ეფექტურად უთავსებს ერთმანეთს გაყიდვების მიზნების მიღწევას, მომხმარებლის უმაღლესი დონის მომსახურებასა და ეთიკური ნორმების დაცვას. ქვემოთ მოცემულია მისი ძირითადი ვალდებულებები:
მომხმარებელზე ორიენტირებული ვალდებულებები:
** მომხმარებლის საჭიროებების გაგება: მომხმარებლებისთვის აქტიურად მოსმენა, კითხვების დასმა და მათი ცხოვრების სტილის, ბიუჯეტისა და უპირატესობების გაგება ყველაზე შესაფერისი ავტომობილის შესათავაზებლად.
** მომხმარებლებთან დროული და პროფესიონალური მისალმება, ემპათიურობა, სწრაფი რეაგირება და მათი კითხვებისა თუ წუხილის გათვალისწინება. ნათელი კომუნიკაცია გაყიდვების მთელი პროცესის განმავლობაში.
** ურთიერთობების ჩამოყალიბება: მომხმარებლებთან ნდობისა და კარგი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება განმეორებითი მომართვიანობის წასახალისებლად.
** მომხმარებლის ინფორმირება: ავტომობილის მახასიათებლების, უპირატესობებისა და ტექნოლოგიების, ასევე შეძენის ან ლიზინგის პროცესთან დაკავშირებული ნაბიჯების დეტალური განმარტება.
** გაყიდვის შემდგომი კომუნიკაცია: გაყიდვის შემდეგ მომხმარებლებთან დაკავშირება კმაყოფილების უზრუნველსაყოფად და ნებისმიერი შეკითხვისა თუ პრობლემის მოსაგვარებლად.
გაყიდვების პროცესთან დაკავშირებული ვალდებულებები:
** პროდუქტის ცოდნა: გასაყიდი ყველა (ახალი და მეორადი) ავტომობილის სიღრმისეული ცოდნა, მათ შორის მათი მახასიათებლების, სპეციფიკაციების, კონკურენტული უპირატესობებისა და უახლესი ტექნოლოგიების.
** გაყიდვებისა და მოლაპარაკების უნარები: ავტომობილების ეფექტურად წარდგენა, საინტერესო ტესტ-დრაივების ჩატარება, ფასებსა და დაფინანსების პირობებზე მოლაპარაკება და წინააღმდეგობების დაძლევა გარიგების დასახურად.
** გაყიდვების მიზნების შესრულება: შეთანხმებული გაყიდვების მიზნებისა და შედეგების მიღწევა სალონის პოლიტიკისა და ეთიკური სტანდარტების დაცვით.
** პოტენციურ კლიენტებთან (ლიდებთან) მუშაობა: შეხვედრებისა და შეთავაზებების გენერირება და შემომავალ მოთხოვნებზე (სატელეფონო, ელექტრონული ფოსტა, ინტერნეტი) პროფესიონალური და დროული რეაგირება.
** დოკუმენტაციასთან მუშაობა და ადმინისტრირება: ყველა საჭირო დოკუმენტაციის, მათ შორის, ნასყიდობის ხელშეკრულებების, დაფინანსების დოკუმენტებისა და რეგისტრაციის, ზუსტად და დროულად შევსება.
** ავტომობილის მიწოდება: მომხმარებლისთვის ავტომობილის პოზიტიური და დასამახსოვრებელი გზით გადაცემა, იმის უზრუნველყოფით, რომ მას სრულად ესმის თავისი ახალი მანქანის ფუნქციონალი.
შოურუმის და პროფესიული ვალდებულებები:
** შოურუმის პოლიტიკის დაცვა: შოურუმის გაყიდვების ყველა პროცესის, პროცედურისა და ეთიკური სტანდარტის დაცვა.
** პროფესიონალიზმი: მოწესრიგებული გარეგნობის, ზრდილობიანი მანერების შენარჩუნება და ავტოსალონისა და საავტომობილო ინდუსტრიის პროფესიონალურად წარდგენა ნებისმიერ დროს.
** უწყვეტი სწავლა: პროდუქტების, საბაზრო ტენდენციებისა და გაყიდვების საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ ინფორმაციის მუდმივი განახლება ტრენინგებისა და პროფესიული განვითარების გზით.
** გუნდური თანამშრომლობა: გაყიდვების გუნდის სხვა წევრებთან და დეპარტამენტებთან (მაგ., ფინანსური, სერვისის) ეფექტური თანამშრომლობა მომხმარებლისთვის შეუფერხებელი გამოცდილების უზრუნველსაყოფად.
** ჩანაწერების წარმოება: მომხმარებელთა ჩანაწერებისა და გაყიდვების მონაცემების ზუსტი წარმოება.
ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** ავტომობილების გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:
** კომუნიკაბელური;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** ორგანიზებული;
** ოპერატიული;
** განვითარებაზე ორიენტირებული;
** მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული;
ჩვენ გთავაზობთ:
ჯანმრთელობის დაზღვევა;
მუშაობისათვის კომფორტული პირობები;
პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
სამუშაო დღეები და ანაზღაურება:
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში ექვსი დღე (ორშაბათი-შაბათი)
ანაზღაურება: ფიქსირებული + გაყიდვების ბონუსი, საშუალო ანაზღაურება 4000 ლარი საშემოსავლო გადასახადის ჩათვლით
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV-ი შემდეგ მისამართზე: info@gezmotors.ge სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
|
|
|
|