Робота для біженців з України
შოურუმის ავტომობილის გაყიდვების მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: შოურუმის ავტომობილის გაყიდვების მენეჯერი
მომწოდებელი: გეზ მოტორსი
გამოქვეყნდა: 28 ივლისი / ბოლო ვადა: 28 აგვისტო
შოურუმის ავტომობილის გაყიდვების მენეჯერი.

შოურუმის გაყიდვების კარგი მენეჯერი, უპირველეს ყოვლისა, პასუხისმგებელია გაყიდვების დეპარტამენტის საერთო ფუნქციონირებასა და შედეგებზე, რაც უზრუნველყოფს როგორც გაყიდვების მიზნების მიღწევას, ისე მომხმარებელთა საჭიროებების დაკმაყოფილებას. ქვემოთ მოცემულია მისი ძირითადი ვალდებულებების აღწერა:

გუნდის ხელმძღვანელობა:

** კადრების შერჩევა და მომზადება: ნიჭიერი გაყიდვების პროფესიონალების მოძიება, მათთან გასაუბრება, დაქირავება და ადაპტაციისთვის ხელშეწყობა. პროდუქტის ცოდნის, გაყიდვების ტექნიკის, მომხმარებელთა მომსახურებისა და სალონის შიდა პროცესების შესახებ მუდმივი ტრენინგების უზრუნველყოფა.
** მოტივაცია და ქოუჩინგი: გაყიდვების გუნდის მოტივირება და ხელმძღვანელობა გაყიდვების მიზნების მისაღწევად. გაყიდვების წარმომადგენლების ქოუჩინგი გარიგებების დახურვის, წინააღმდეგობების დაძლევისა და შედეგების გაუმჯობესების საუკეთესო პრაქტიკების შესახებ.
** შედეგების მონიტორინგი და შეფასება: ინდივიდუალური და გუნდური გაყიდვების შედეგების თვალყურის დევნება, ძირითადი შესრულების ინდიკატორების (KPI) ანალიზი, რეგულარული ინდივიდუალური შეხვედრებისა და ყოველწლიური შეფასებების ჩატარება და კონსტრუქციული უკუკავშირის მიწოდება.
** მიზნების დასახვა: გენერალურ მენეჯერთან თანამშრომლობით გუნდისა და ცალკეული თანამშრომლებისთვის რეალისტური და ამბიციური გაყიდვების მიზნებისა და კვოტების დასახვა.
** გრაფიკისა და მოვალეობების განსაზღვრა: სათანადო დაფარვისა და ეფექტიანობის უზრუნველსაყოფად თანამშრომლებისთვის მოვალეობებისა და სამუშაო საათების განაწილება.
** კონფლიქტების მოგვარება: შიდა გუნდური კონფლიქტების მოგვარება და პოზიტიური, თანამშრომლობითი სამუშაო გარემოს ხელშეწყობა.

გაყიდვების სტრატეგია:

** გაყიდვების სტრატეგიების შემუშავება: შემოსავლების ზრდის, ბაზარზე წარმომადგენლობის გაფართოებისა და შოურუმების მიზნების მისაღწევად, გაყიდვების ეფექტური გეგმების, სტრატეგიებისა და ტაქტიკის შექმნა და დანერგვა.
** გაყიდვების პროგნოზირება და ანალიზი: მიმდინარე გაყიდვების მაჩვენებლების, საბაზრო ტენდენციებისა და მომხმარებელთა უპირატესობების ანალიზი მომდევნო პერიოდებისთვის გაყიდვების ზუსტად პროგნოზირებისა და საჭიროებისამებრ სტრატეგიების კორექტირებისთვის.
** მარაგების მართვა: გენერალურ მენეჯერთან ერთად ავტომობილების მარაგების ოპტიმალური დონის განსაზღვრა, მარაგების შეძენისა და განლაგების მართვა და რეალიზაციის პროცედურების შემუშავება.
** ფასების განსაზღვრა და მოლაპარაკება: მომხმარებლებთან ფინანსურ ტრანზაქციებზე საბოლოო გადაწყვეტილების მიღება, ფასის განსაზღვრის სტრატეგიაში მონაწილეობა და მომგებიანი გარიგებების უზრუნველსაყოფად მოლაპარაკებების წარმოება.
** გაყიდვების წახალისება და რეკლამა: გენერალურ მენეჯერთან და მარკეტინგის გუნდთან თანამშრომლობით გაყიდვების ხელშემწყობი აქციებისა და სარეკლამო სტრატეგიების დაგეგმვა, ორგანიზება და კოორდინაცია.
** ლიდების (პოტენციური კლიენტების) მართვა: გუნდის მიერ პოტენციური კლიენტების ეფექტურად მოძიების, მათთან კომუნიკაციისა და მართვის უზრუნველყოფა.
** CRM-ის მართვა: CRM პლატფორმის განვითარება და მართვა არსებული მომხმარებლების შესანარჩუნებლად და ახალი გაყიდვების პერსპექტივების გამოსავლენად.

მომხმარებელზე ფოკუსირება და ურთიერთობები:

** მომხმარებელთა კმაყოფილება: საჩივრებზე სწრაფი და ეფექტური რეაგირებით მომხმარებელთა კმაყოფილების მაღალი დონის უზრუნველყოფა და გაყიდვების გუნდში მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომის ხელშეწყობა.
** ურთიერთობების ჩამოყალიბება: მომხმარებლებთან მყარი ურთიერთობების ჩამოყალიბება ლოიალურობის გასამტკიცებლად და განმეორებითი გაყიდვებისა და რეფერალების წასახალისებლად.
** პროდუქტის ცოდნა: იმის უზრუნველყოფა, რომ გაყიდვების გუნდს ჰქონდეს სრულყოფილი და განახლებული ცოდნა ყველა ხელმისაწვდომი ავტომობილის, მახასიათებლის, სერვისისა და დაფინანსების ვარიანტის შესახებ.

თანამშრომლობა და ანგარიშგება:

** დეპარტამენტთაშორისი კავშირი: სხვა დეპარტამენტებთან, როგორიცაა ფინანსებისა და დაზღვევის (F&I), სერვისისა და მარკეტინგის დეპარტამენტები, მჭიდრო თანამშრომლობა პროცესების ოპტიმიზაციისა და გაყიდვების ინიციატივების კომპანიის ზოგად მიზნებთან შესაბამისობაში მოსაყვანად.
** ბიუჯეტის მართვა: ავტოსალონის წლიური პროგნოზის მომზადებაში მონაწილეობა და გაყიდვების დეპარტამენტის ბიუჯეტის მართვა, მათ შორის, ხარჯების დამტკიცება.

ბაზრის ცოდნა:

** ბაზრის ანალიზი: ადგილობრივი საბაზრო პირობების, დემოგრაფიული მონაცემებისა და კონკურენტების აქტივობების შესწავლა შესაძლებლობებისა და გამოწვევების გამოსავლენად.
** ტენდენციების ცოდნა: ინდუსტრიის ტენდენციების, ავტომობილების ახალი ტექნოლოგიებისა (მაგ., ელექტრომობილები) და ფინანსური ასპექტების შესახებ მუდმივად ინფორმირებულობა, რომლებითაც შესაძლოა მომხმარებლები დაინტერესდნენ.
** არსებითად, ავტოსალონის გაყიდვების კარგი მენეჯერი არის სტრატეგიული ლიდერი, გამოცდილი ქოუჩი და გამჭრიახი ბიზნეს მმართველი, რომელიც, ამავდროულად, პრიორიტეტს ანიჭებს მომხმარებელთა კმაყოფილებას და უზრუნველყოფს გაყიდვების დეპარტამენტის ფინანსურ კეთილდღეობას.

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** ავტომობილების გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
** სხვა ბიზნეს სფეროში მენეჯერის ან დირექტორის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური ენის ცოდნა სავალდებულოა და რუსული ენის ცოდნა უპირატესობად ჩაითვლება;

პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელური;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** ორგანიზებული;
** ოპერატიული;
** განვითარებაზე ორიენტირებული;
** მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული;

ჩვენ გთავაზობთ:

** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** მუშაობისათვის კომფორტული პირობები;
** პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;

სამუშაო დღეები და ანაზღაურება:

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში ექვსი დღე (ორშაბათი-შაბათი)
ანაზღაურება: ფიქსირებული + გაყიდვების ბონუსი, საშუალო ანაზღაურება 6000 ლარი საშემოსავლო გადასახადის ჩათვლით

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV-ი შემდეგ მისამართზე: info@gezmotors.ge სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე