დასახელება:
რეზერვაციების თანამშრომელი
|
მომწოდებელი:
Royal Tulip Hotel and Casino
|
გამოქვეყნდა: 23 ივლისი
/ ბოლო ვადა: 23 აგვისტო
|
Royal Tulip Hotel & Casino აცხადებს ვაკანსიას: რეზერვაციების თანამშრომელი / Reservations Agent.
ძირითადი მოვალეობები:
** სატელეფონო და ელექტრონული ჯავშნების მიღება და დამუშავება;
** სტუმრებისთვის დეტალური ინფორმაციის მიწოდება ოთახებზე, ტარიფებზე და მომსახურებაზე;
** არსებულ კლიენტებთან, მათ შორის კორპორატიულ კლიენტებთან, ტურისტულ სააგენტოებთან და ღონისძიებების დამგეგმავებთან ურთიერთობების დამყარება და შენარჩუნება;
** ჯავშნების დადასტურება, ცვლილებების შეტანა და გაუქმების მართვა;
** სხვადასხვა არხიდან (Booking.com, Expedia და სხვა) შემოსული რეზერვაციების მართვა და სინქრონიზაცია;
** მომხმარებელთა შეკითხვებზე სწრაფი და ეფექტური პასუხის გაცემა;
** სასტუმროს მომსახურებებისა და ფასების ცოდნა და მომხმარებელთა ინფორმირება სწორად და დროულად.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** დატვირთულ სამუშაო გარემოში მუშაობის უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ინგლისური ენის ცოდნა.
პირობები:
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლევილის სანაპირო N10
ანაზღაურება 1500 ლარი;
კვებით უზრუნველყოფა;
დაზღვევა.
იმისთვის, რომ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hrm@royaltuliptbilisi.com და სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებას!
|
|
|
|