Робота для біженців з України
ბიზნესის განვითარების ასისტენტი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ბიზნესის განვითარების ასისტენტი
მომწოდებელი: მენარდი
გამოქვეყნდა: 17 ივლისი / ბოლო ვადა: 17 აგვისტო
შპს მენარდ ჯორჯია წარმოადგენს Menard-ის ქართულ ფილიალს — საერთაშორისო ლიდერს გრუნტის გაუმჯობესების სფეროში. კომპანია ახორციელებს ინოვაციურ და მდგრად ტექნოლოგიებზე დაფუძნებულ პროექტებს, რომლებიც გრუნტის მახასიათებლების გაუმჯობესებას ისახავს მიზნად სხვადასხვა ინფრასტრუქტურულ და სამოქალაქო ინჟინერიის პროექტებზე.

ვაკანსია: ბიზნესის განვითარების ასისტენტი (სამშენებლო სექტორი)
მდებარეობა: თბილისი, საქართველო
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
ექვემდებარება: ბიზნესის განვითარების მენეჯერს / ქვეყნის მენეჯერს

პოზიციის აღწერა:

Menard Georgia LLC ეძებს ენთუზიაზმით სავსე და დეტალებზე ორიენტირებულ ბიზნესის განვითარების ასისტენტს, რომელიც დაეხმარება კომპანიას ახალი ბიზნეს შესაძლებლობების იდენტიფიცირებაში, კლიენტებთან კომუნიკაციაში და კომერციული პროცესების ადმინისტრირებაში. პოზიცია იდეალურია მათთვის, ვისაც სურს კარიერის დაწყება ან განვითარება სამშენებლო სექტორში საერთაშორისო კომპანიასთან ერთად.

ძირითადი მოვალეობები:

** ბაზრის კვლევა და ახალი ბიზნეს შესაძლებლობების იდენტიფიცირება სამშენებლო და ინფრასტრუქტურულ სფეროებში
** კლიენტებისა და პარტნიორების ბაზების განახლება და მართვა CRM სისტემაში
** წინადადებების, პრეზენტაციებისა და ტენდერის დოკუმენტების მომზადებაში დახმარება
** შეხვედრების, ვიზიტებისა და პრეზენტაციების დაგეგმვა და კოორდინაცია
** მიმდინარე და დაგეგმილი სამშენებლო პროექტების მონიტორინგი
** ტექნიკურ და კომერციულ გუნდთან კოორდინაცია პროექტის სხვადასხვა ეტაპზე
** შიდა ანგარიშგებების, რეპორტებისა და მონაცემების დამუშავებაში მონაწილეობა
** ადმინისტრაციული მხარდაჭერა ბიზნესის განვითარების მენეჯერისთვის

კვალიფიკაცია:

** უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირებაში, სამშენებლო ინჟინერიაში, ეკონომიკაში ან სხვა დაკავშირებულ სფეროში
** 1-3 წლამდე სამუშაო გამოცდილება ბიზნესის განვითარებაში, გაყიდვებში ან ადმინისტრაციულ პოზიციაზე (სასურველია სამშენებლო სფეროში)
** ინგლისური და ქართული ენების კარგი ცოდნა (რუსული ჩაითვლება უპირატესობად)
** Microsoft Office პროგრამების ცოდნა (Excel, Word, PowerPoint)
** CRM სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
** ორგანიზებულობა, დეტალებზე ორიენტირებულობა და დროის მართვის უნარი
** მოტივაცია და მზაობა ისწავლოს და განვითარდეს პროფესიონალურ გარემოში

ჩვენ გთავაზობთ:

** კონკურენტულ ანაზღაურებას
** პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას საერთაშორისო კომპანიაში
** დინამიურ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს
** წვდომას საერთაშორისო პრაქტიკებსა და პროექტებზე მუშაობის გამოცდილებას

როგორ უნდა შეიტანოთ განაცხადი:

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე და მოკლე სამოტივაციო წერილი (ინგლისურ ენაზე) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: mariam.gvasalia@menard-vibro.ae
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე