დასახელება:
კლიენტთა მომსახურების ოფიცერი
|
მომწოდებელი:
ALMAL
|
გამოქვეყნდა: 16 ივლისი
/ ბოლო ვადა: 16 აგვისტო
|
"ALMAL" აცხადებს ვაკანსიას კლიენტთა მომსახურების ოფიცრის თანამდებობაზე.
"ALMAL" არის საერთაშორისო კომპანია, რომელიც სთავაზობს მომხმარებელს უახლეს ტექნოლოგიებზე დაფუძნებულ მომსახურებას.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** ანალოგიურ პოზიციაზე 1 წლიანი გამოცდილება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word; MS Excel; MS Outlook);
** რუსული და ინგლისური ენების საშუალოზე მაღალ დონეზე ცოდნა.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** არსებული და პოტენციური მომხმარებლების მაღალი ხარისხით მომსახურება;
** შემოსული ზარების მიღება/დამუშავება;
** მომხმარებლებისათვის ინფორმაციის სრულყოფილად მიწოდება და კონსულტაცია;
** მომხმარებლების სწორად გადამისამართება;
** მომსახურების პროცესში წარმოშობილი პრობლემების გადაჭრა, მომხმარებლების კმაყოფილებაზე ზრუნვა;
** პოზიციასთან დაკავშირებულ სხვა ყველა ფუნქცია-მოვალეობების შესრულება.
პიროვნული მახასიათებლები:
** აქტიური, მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი, ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დახვეწილი კომუნიკაციისა და მეტყველების უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:00 | 5/7
ანაზღაურება: კვალიფიკაციის მიხედვით
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: hr@almal.ge, მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება და სასურველი ანაზღაურება.
კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ვებგვერდს https://almal.ge.
|
|
|
|