დასახელება:
ჰოსტესი/მასპინძელი
|
მომწოდებელი:
Askaneli Falestra
|
გამოქვეყნდა: 30 ივნისი
/ ბოლო ვადა: 30 ივლისი
|
კომპანია "Askaneli Falestra" აცხადებს ვაკანსიას რესტორნის ჰოსტესის/მასპინძლის პოზიციაზე.
ანგარიშვალდებულება: რესტორნის მენეჯერი
ძირითადი ფუნქციები:
ჰოსტესი/მასპინძელი არის რესტორნის "სახე" და პასუხისმგებელია სტუმრებისთვის დაუვიწყარი პირველი შთაბეჭდილების შექმნაზე, კომფორტული და სასიამოვნო ატმოსფეროს უზრუნველყოფაზე.
მისი მოვალეობები მოიცავს:
სტუმრების მისალმება და გამასპინძლება:
** სტუმრების თბილი და თავაზიანი დახვედრა რესტორანში შესვლისას.
** მათთვის მაგიდის შეთავაზება მათი პრეფერენციების გათვალისწინებით.
** მენიუს გადაცემა და საჭიროების შემთხვევაში დახმარების შეთავაზება.
** სტუმრების გაცილება მაგიდასთან და დარწმუნება, რომ კომფორტულად არიან მოთავსებულნი.
** რესტორნიდან გასვლისას სტუმრების დამშვიდობება და მადლობის გადახდა.
მაგიდების მართვა და ორგანიზება:
** რესტორნის მაგიდების განლაგების ეფექტური მართვა, რათა თავიდან იქნას აცილებული სტუმრების დაყოვნება.
** მაგიდების ხელმისაწვდომობის მონიტორინგი და სტუმრების ნაკადის შესაბამისად განაწილება.
** დიდი ჯგუფებისთვის ან განსაკუთრებული ღონისძიებებისთვის მაგიდების წინასწარი დაჯავშნის კოორდინაცია.
** დარწმუნება, რომ მაგიდები სუფთაა და მზად არის შემდეგი სტუმრების მისაღებად.
ჯავშნების მართვა:
** სატელეფონო და ონლაინ ჯავშნების მიღება, ჩაწერა და დადასტურება.
** ჯავშნების სისტემის განახლება და სტუმრებისთვის ზუსტი ინფორმაციის მიწოდება.
** დიდი ჯავშნების ან სპეციალური მოთხოვნების მქონე სტუმრების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება მიმტანებისთვის.
საკომუნიკაციო უნარები:
** ეფექტური კომუნიკაცია სტუმრებთან, კოლეგებთან (მიმტანები, მზარეულები) და მენეჯმენტთან.
** სტუმრების შეკითხვებზე პასუხის გაცემა, ინფორმაციის მიწოდება მენიუს, სპეციალური შეთავაზებების, მომსახურების შესახებ.
** ნებისმიერი პრობლემის ან უკმაყოფილების დროული იდენტიფიცირება და მენეჯერისთვის შეტყობინება.
რესტორნის წესებისა და პროცედურების ცოდნა:
** რესტორნის სტრუქტურის, მენიუს, საათების, მუსიკალური პროგრამისა და სხვა მნიშვნელოვანი ინფორმაციის სრულყოფილი ცოდნა.
** რესტორნის სისუფთავისა და მოწესრიგებულობის სტანდარტების დაცვა მისასალმებელ ზონაში.
მოთხოვნები:
** მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია).
** კომუნიკაციის და ინტერპერსონალური უნარები.
** ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა.
** პროფესიონალური დამოკიდებულება.
** ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველია, დამატებითი უპირატესობაა).
** მოქნილი გრაფიკით მუშაობის შესაძლებლობა (5/2-ზე).
პიროვნული თვისებები:
** პოზიტიური დამოკიდებულება და ენერგიულობა.
** სტუმართმოყვარეობა და ყურადღებიანობა.
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.
** გუნდური მუშაობის უნარი.
საკონტაქტო:
ელფოსტა: askanelifamily@gmail.com
ტელ: 577772686
|
|
|
|