დასახელება:
Help Desk სპეციალისტი
|
მომწოდებელი:
კომპანია
|
გამოქვეყნდა: 23 ივნისი
/ ბოლო ვადა: 23 ივლისი
|
კომპანია აცხადებს ვაკანსიას Help Desk სპეციალისტის (IT გუნდი) თანამდებობაზე.
ლოკაცია: თბილისი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
ძირითადი მოვალეობები:
** IT მხარდაჭერის გაწევა პირველ დონეზე კომპანიის თანამშრომლებისთვის (Windows/MacOS, Office 365, ქსელი, პრინტერები, პროგრამული უზრუნველყოფა)
** ინციდენტების აღრიცხვა და მონიტორინგი ticketing სისტემაში
** მომხმარებლის დახმარება დისტანციურად და ფიზიკურად ადგილზე
** საბაზისო პრობლემების დიაგნოსტიკა და გადაჭრა (ქსელი, VPN, სერვერები, დაშვების სისტემები და ა.შ.)
** უფრო რთული შემთხვევების გადამისამართება მეორე დონის მხარდაჭერისთვის
** IT ინვენტარიზაციის და დოკუმენტაციის წარმოება
მოთხოვნები:
** IT სფეროში მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ან შესაბამისი განათლება
** Windows და Microsoft 365-ის საფუძვლიანი ცოდნა
** საბაზისო ქსელური პროტოკოლების ცოდნა (TCP/IP, DNS, DHCP)
** კარგი კომუნიკაციის უნარი და პასუხისმგებლობის გრძნობა
სასურველია:
** Ticketing სისტემების ცოდნა (მაგ. Spiceworks, Jira, Freshdesk)
** Active Directory-ს, UniFi/MikroTik მოწყობილობების საფუძვლების ცოდნა
** მართვის მოწმობა B კატეგორია
რას გთავაზობთ:
** მეგობრული და პროფესიული სამუშაო გარემო
** ტექნიკური განვითარების შესაძლებლობა
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ რეზიუმე მეილზე: forglobalit@gmail.com.
|
|
|
|