დასახელება:
ადამიანური რესურსების და საწყობის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
KoCos
|
გამოქვეყნდა: 23 ივნისი
/ ბოლო ვადა: 23 ივლისი
|
კორეული კოსმეტიკის მაღაზია "KoCos" აცხადებს ვაკანსიას ადამიანური რესურსების და საწყობის მენეჯერის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
** მაღაზიებისა და თანამშრომლების მიერ მოვალეობების შესრულების მონიტორინგი (კამერების გამოყენებით, ფიზიკური დათვალიერება)
** ახალი თანამშრომლების მოძიება და მათთან მუშაობა
** საწყობში მუშაობა (მიწოდებების მიღება, პროდუქციის მაღაზიებში განაწილება, აღწერა, კურიერულ სერვისებთან და დამხმარე მუშაკებთან მუშაობა)
** ფილიალში მუშაობა, თუ მაღაზიას თანამშრომლის შემცვლელი სჭირდება
ძირითადი მოთხოვნები:
** გამოცდილება გაყიდვებში
** სალარო აპარატის ცოდნა
** კომპიუტერის ცოდნა (Word, Excel პროგრამები)
** მობილური ტელეფონის (სმარტფონის) ქონა
** ადამიანებთან მუშაობის გამოცდილება
** სამუშაოსადმი პასუხისმგებლობიანი დამოკიდებულება, თავაზიანობა, ეფექტურობა, სიზუსტე, პუნქტუალურობა
** ენების ცოდნა: ქართული, რუსული (საუბარი)
** ფიზიკური ჯანმრთელობა
სამუშაო გრაფიკი:
ორშაბათი-პარასკევი 10:00-დან 22:00-მდე. დისტანციური მუშაობა. სამუშაო დღის განმავლობაში გრაფიკი არ არის სტანდარტიზებული. სამუშაო საათებში აუცილებელია ონლაინ ყოფნა. მიმდინარე ვალდებულებების შესრულება და მენეჯერის ან ხელმძღვანელის მოთხოვნით მუშაობა. საჭიროების შემთხვევაში, დასვენების დღეს სამსახურში გამოცხადება
ხელფასი: 1500-2000 ლარი.
რეზიუმე გამოაგზავნეთ: kocosgeorgia@gmail.com
|
|
|
|