Робота для біженців з України
კლიენტებთან კომუნიკაციის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: კლიენტებთან კომუნიკაციის მენეჯერი
მომწოდებელი: APG Georgia
გამოქვეყნდა: 12 ივნისი / ბოლო ვადა: 10 ივლისი
"APG Georgia" აცხადებს ვაკანსიას კლიენტებთან კომუნიკაციის მენეჯერის თანამდებობაზე.

კომპანიის შესახებ:

170-ზე მეტ ქვეყანაში მდებარე 100-ზე მეტი ოფისით, APG წარმოადგენს მსოფლიოს უმსხვილეს და ყველაზე წარმატებულ ავიახაზების წარმომადგენლობის ქსელს, APG ქმნის პროდუქტებს და სერვისებს ავიაკომპანიებისთვის, თანამშრომლობს 250-ზე მეტ ავიაკომპანიასთან. APG ქსელი წარმოადგენს მსოფლიოში ავიახაზების მომსახურებების წამყვან ქსელს.

APG Georgia საქართველოში 2013 წელს დაარსდა, მას შემდეგ იგი საქართველოს ბაზარზე წარმოადგენს შემდეგ ავიაკომპანიებს: Air France - KLM. Qatar Airways Cargo, Philippine Airlines, Kenya Airways, United Cargo. SunExpress.

სამუშაოს ძირითადი პასუხისმგებლობები:

მომხმარებლის მხარდაჭერა:

** სატელეფონო და ელექტრონული წერილების საშუალებით მგზავრებისა და ტურისტული სააგენტოების დახმარება;
** ფრენებთან დაკავშირებული ინფორმაციის მიწოდება (გრაფიკები, ტარიფები, ბარგის წესები, ჯავშნების პირობები);
** ჯავშნების ცვლილება, გაუქმება და სპეციალური მოთხოვნების მართვა.
** ბილეთების გაყიდვა და დამუშავება;
** ავიაბილეთების გაყიდვა და ჯავშნა Amadeus სისტემაში;
** ბილეთების გამოტანა, გადაცემა, დაბრუნებებისა და ჯარიმების დამუშავება.
** აქციებისა და ჯგუფური ჯავშნების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
** ტურისტულ სააგენტოებისა და პირდაპირი კლიენტების დახმარება;
** მგზავრთა მონაცემების კონფიდენციალურობის უზრუნველყოფა;
** კომპანიის სოციალური მედიისთვის საინფორმაციო მასალის მომზადება და განთავსება;
** ავიაკომპანიებისა და APG-ის პროდუქტების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება მეილის საშუალებით.

კოორდინაცია და ანგარიშგება:

** მომხმარებელთან კომუნიკაცია საჭიროების შემთხვევაში;
** შეფერხებული ფრენების, გაუქმებებისა და სხვა არარეგულარული ოპერაციების შესახებ ანგარიშების მომზადება;
** თანამშრომლობა აეროპორტის და ავიაკომპანიის წარმომადგენლებთან.
** თანამშრომლობა ტურისტულ სააგენტოებთან;
** ტექნიკური და საკონსულტაციო მხარდაჭერა სააგენტოებისათვის;
** ბილეთების გამოწერისა და საფასო პოლიტიკის საკითხებში კონსულტაციები;
** გაუთვალისწინებელი შემთხვევების მართვა;
** მგზავრებისთვის გადაჯავშნის და ინფორმაციის მიწოდების უზრუნველყოფა შეფერხებების დროს.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სამუშაო გამოცდილება ავიაციისა და ტურიზმის სფეროში მომხმარებლის მხარდაჭერის ან გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე;
** Amadeus სისტემის მუშაობის გამოცდილება;
** ქართულისა და ინგლისურ ენებზე სრულყოფილი კომუნიკაციის უნარი (საუბრისა და წერის დონეზე);
** დეტალებზე ზუსტი და ყურადღებიანი მუშაობა;
** სტრესულ გარემოში საქმიანობის უნარი;
** კარგი მოსმენის, მოლაპარაკებისა და წარდგენის უნარები;
** ძლიერი საკომუნიკაციო უნარები და მოთმინება;
** ავიაბილეთების ტარიფებისა და გაყიდვის პროცესის ღრმა ცოდნა;
** სოციალური მედიის მართვის გამოცდილება სასურველია;
** პრიორიტეტი მიენიჭება ავიაციის/ტურიზმის სფეროში მუშაობის გამოცდილ კანდიდატებს.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV მხოლოდ ინგლისურ ენაზე: info@apggeorgia.com

კანდიდატების განხილვის ბოლო ვადა 10 ივლისი 2025 წ.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე