დასახელება:
ოფისის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
GMT Pharma
|
გამოქვეყნდა: 04 ივნისი
/ ბოლო ვადა: 04 ივლისი
|
ფარმაცევტული კომპანია "ჯიემთი ფარმა" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე, ქ. თბილისში.
მოვალეობები:
** ოფისში შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხის გაცემა, შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება, ზარების გადამისამართება შესაბამის განყოფილებებში;
** საოფისე საქმის წარმოება და ოფისის გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა
** კომპანიის ელ-კორესპონდენციის წარმოება;
** საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება;
** ოფისში მოსული სტუმრების დახვედრა და შესაბამისი გადამისამართება;
** კურიერის მოძრაობის კოორდინაცია;
** დოკუმენტაციის აღრიცხვა და შენახვა;
** ოფისის საჭირო საქონლით მომარაგება, განაწილება და კონტროლი;
** პარტნიორ კომპანიებთან და არსებულ კლიენტებთან მუდმივი კომუნიკაცია, პირობებზე შეთანხმება და შეკვეთის სრული ციკლის კონტროლი.
** სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობები მოთხოვნის შესაბამისად.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** სასურველია აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** სრულყოფილი სასაუბრო და წერა-კითხვის უნარები ინგლისურ, რუსულ და ქართულ ენებში;
** კომპიუტერთან მუშაობის უნარი (Windows, MS Office, Internet and E-mail);
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** პრეზენტაბელურობა
** სიახლეების სწრაფი ათვისების უნარი;
** გამართული კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** ორგანიზებულობა;
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
სამუშაო პირობები და გრაფიკი:
** საწყისი ანაზღაურება იქნება კანდიდატის ცოდნისა და გამოცდილების შესაბამისი.
** გრაფიკი: 09:00-18:00, ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით.
დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ გამოგზავნონ თავიანთი რეზიუმე (CV) და ფოტო შემდეგ მისამართზე: info@gmt-pharma.com
|
|
|
|