Print | Close
https://jobs.ge//ge/?id=638351&print=yes&view=jobs
 
პირადი ასისტენტი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: პირადი ასისტენტი
მომწოდებელი: ოვუმი
გამოქვეყნდა: 02 ივნისი / ბოლო ვადა: 02 ივლისი
"ოვუმი" აცხადებს ვაკანსიას პირადი ასისტენტის თანამდებობაზე.

სამუშაოს აღწერა: ვეძებთ მაღალორგანიზებულ და პროაქტიულ პირად ასისტენტს, რომელიც დაეხმარება კომპანიის მფლობელს რამდენიმე კლინიკაში დონაციის მართვაში და ნაწილობრივ სუროგაციის პროცესების მართვაში. პოზიცია მოითხოვს გამორჩეულ ორგანიზაციულ უნარებს, ყურადღებას დეტალებზე და მრავალ დავალებიან გარემოში ეფექტურად მუშაობის უნარს.

რას გთავაზობთ?

** ხელფასი: 1500 ლარი
** უფასო კვება კლინიკის ტერიტორიაზე
** მობილური ინტერნეტი (კომპანიის ხარჯზე)
** გადაადგილება ტაქსით ან საწვავის კომპენსაცია პირადი მანქანის გამოყენების შემთხვევაში
** ცვალებადი სამუშაო გრაფიკი - თუმცა, ძირითადად, საჭიროა ადგილზე ყოფნა, 11:00 საათზე
** მოქნილი სამუშაო გარემო
** პრაქტიკული გამოცდილება ჯანდაცვისა და რეპროდუქციული მომსახურების სფეროში
** მდებარეობა: მოძრავი - ვსაქმიანობთ რამდენიმე კლინიკაში, რაც მოითხოვს ხშირ გადაადგილებას.

ძირითადი მოვალეობები:

** კლინიკების მართვა: შეხვედრების დაგეგმვა, კალენდრების მართვა და ოპერაციული პროცესების კოორდინაცია.
** ადმინისტრაციული მხარდაჭერა: საკომუნიკაციო არხების მართვა, სუროგატებისთვის საჭირო საკითხების დაორგანიზება - ვიზიტები, ტრანსპორტირება და ა.შ. დოკუმენტების მომზადება და მონაცემთა შეყვანა მონაცემთა ბაზაში.
** დავალებების ორგანიზება: სამუშაო პროცესის მართვა და პრიორიტეტების განსაზღვრა.
** კომუნიკაცია: კომუნიკაციის უზრუნველყოფა მფლობელს, დამკვეთებს, პარტნიორებსა და სამედიცინო პერსონალს შორის.
** გადაადგილება: ხშირი გადაადგილება სხვადასხვა ლოკაციაზე მოთხოვნის მიხედვით.
** კონფიდენციალურობის დაცვა: დელიკატური და პერსონალური ინფორმაციის უსაფრთხო მართვა.
** ზოგადი მხარდაჭერა: ბიზნესსა და პირად დავალებებთან დაკავშირებული სხვადასხვა საკითხების მოგვარება.

მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:

** სასურველია გამოცდილება პირადი ან აღმასრულებელი ასისტენტის მსგავს პოზიციაზე, თუმცა არა სავალდებულო.
** სწრაფი ათვისების უნარი.
** კარგი წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარები.
** ინგლისურის და რუსულის კარგ საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.
** Microsoft Office სხვა შესაბამისი პროგრამების ცოდნა.
** დამოუკიდებლად მუშაობისა და პრობლემების გადაჭრის უნარი.
** კონფიდენციალურობის დაცვისა და პროფესიონალიზმის მაღალი დონე.
** სასურველია, მაგრამ არ არის სავალდებულო, გამოცდილება ჯანმრთელობის სფეროში.

თუ ხართ დეტალებზე ორიენტირებული, ორგანიზებული და გსურთ მუშაობა საინტერესო და დატვირთულ გარემოში, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ!

როგორ შევიტანოთ განაცხადი:

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გაგზავნონ რეზიუმე ელფოსტაზე: ovum.centre@gmail.com.
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია