Робота для біженців з України
ანგარიშსწორების განყოფილების უფროსი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ანგარიშსწორების განყოფილების უფროსი
მომწოდებელი: სილქ ბანკი
გამოქვეყნდა: 27 მაისი / ბოლო ვადა: 10 ივნისი
სს "სილქ ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას ქ. თბილისში ანგარიშსწორების განყოფილების უფროსის პოზიციაზე.

ჩვენს გუნდში ვეძებთ ენერგიულ, მოტივირებულ, პუნქტუალურ და განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდის ახალ წევრს.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ზაარბრიუკენის მოედანი #2

დამატებითი ბენეფიტები:

** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** სასიამოვნო სამუშაო გარემო.

პროფესიული ფუნქცია-მოვალეობანი:

** ბანკის საკორესპონდენტო ქსელის ანალიზი და ახალი საკორესპონდენტო ურთიერთობების დამყარება, ბანკის საკორესპონდენტო ხარჯების მინიმიზაცია და მომსახურების ხარისხის ამაღლება;
** როგორც ეროვნულ, ასევე უცხოურ ვალუტაში, ლოკალური და საერთაშორისო სისტემებით (მაგ. "RTGS", "SWIFT"და სხვა) ანგარიშსწორების ოპერაციების ზუსტად და ოპერატიულად წარმოება/კონტროლი;
** ლოკალურ და საერთაშორისო საგადახდო სისტემებთან დაკავშირებული სიახლეების მუდმივი მონიტორინგი და ბანკის სისტემაში საჭირო ცვლილებების დროულად დანერგვის უზრუნველყოფა;
** რეზიდენტი და არარეზიდენტი კორესპონდენტი ბანკების ლორო და ნოსტრო ანგარიშებზე ოპერაციების წარმოება, საბანკო ამონაწერების დამუშავება/კონტროლი;
** კომპეტენციის ფარგლებში, არსებული პირველადი დოკუმენტაციის ბანკში დადგენილი სახით ფორმირება და ორგანიზებული არქივაცია;
** ხაზინის მიერ მოწოდებული სხვადასხვა სახის (ბანკთაშორისი ოპერაციები) დავალების შესასრულებლად მიღება;
** დოკუმენტური ბიზნესის განყოფილების მიერ არარეზიდენტ ბანკებთან საერთაშორისო გარანტიებსა და აკრედიტივებთან დაკავშირებული გადახდებისა თუ წერილების გაგზავნა SWIFT-ის მეშვეობით;
** ინტერნეტ ბანკის სისტემით მიღებული კლიენტის დავალებების ადმინისტრირება, ავტორიზაცია;
** ინტერნეტ ბანკის სისტემით მოსარგებლე კლიენტების მხარდაჭერა როგორც პროცედურული ასევე ტექნიკური კუთხით;
** კომპეტენციის ფარგლებში შესრულებული/შესასრულებელი ოპერაციების და პროცესების ადმინისტრირებისა და კონტროლის გაუმჯობესების მიზნით, ბანკის პროგრამულ უზრუნველყოფაში სხვადასხვა ანგარიშგებების, ტექნოლოგიების დანერგვა, პროცესების და სტანდარტების შემუშავება;
** სტრუქტურული ერთეულის მიერ გაწეული სამუშაოს ანგარიშის მომზადება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია ეკონომიკურ, საბანკო სფეროში);
** კომპიუტერული პროგრამები - MS Office-ის ცოდნა;
** უცხო ენების (ინგლისური, რუსული) ცოდნა სავალდებულოა;

სპეციფიური ცოდნა:

** პროგრამებში /SWIFT/RTGS მუშაობის გამოცდილება
** ISO20022 სტანდარტებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;

შრომითი გამოცდილება და მუშაობის სტაჟი: მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სფეროში;

პიროვნული უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნება;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ.მისამართზე: hr@silkbank.ge; წერილის სათაურში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, სხვა შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

შესაბამისი განათლებისა და საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მქონე კანდიდატებს ჩაუტარდებათ გასაუბრება.

გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის და შემდგომი დასაქმების მიზნით, სს "სილქ ბანკი" ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" კანონის შესაბამისად. ვაკანსიაზე CV-ის გამოგზავნით თქვენ აცხადებთ თანხმობას, ბანკის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე.

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2025 წლის 10 ივნისი.

გისურვებთ წარმატებებს!
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე