დასახელება:
მიმღების ადმინისტრატორი
|
მომწოდებელი:
ავტო იმპორტ ჯორჯია
|
გამოქვეყნდა: 22 მაისი
/ ბოლო ვადა: 22 ივნისი
|
"ავტო იმპორტ ჯორჯია" - ვაკანსია: მიმღების ადმინისტრატორი
სამუშაო საათები: 10:00-18:00სთმდე, ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით.
მოთხოვნები:
** კომუნიკაბელურობა - თავაზიანი, მეგობრული და დამაჯერებელი ურთიერთობა მომხმარებელთან და პარტნიორებთან.
** პრეზენტაბელური გარეგნობა - პროფესიონალური ჩაცმულობა სერვისის შესაფერისად.
** კომპიუტერული უნარები - საოფისე პროგრამების (Word, Excel) და ავტომობილების ბაზრებთან დაკავშირებული პლატფორმების გამოყენების ათვისების უნარი
** ორგანიზებულობა - სატელეფონო ზარების, დოკუმენტაციისა და შეხვედრების ეფექტური მართვა.
** სტრესული სიტუაციების მართვა - კლიენტების მოთხოვნების ოპერატიულად შესრულება და პრობლემური სიტუაციების დროული გადაწყვეტა.
** რუსული ენის ცოდნა - რადგან მეზობელი ქვეყნებიდან შემოსულ ზარებზე მოგიწევთ პასუხის გაცემა (აზერბაიჯანი და სომხეთი).
მოვალეობები:
** ოფისში შემოსული მომხმარებლის გადამისამართება შესაბამის თანამშრომელთან
** შემოსული ზარების გადამისამართება
** კლიენტებისთვის ხელშეკრულებების გაგზავნა (signify)
** განბაჟების საბუთების გაცემა, საჭიროების შემთხვევაში ფოსტით გაგზავნა, საბუთის მიმღები პირის მონაცემების მონიშვნა CRM-ზე, მიღება-ჩაბარების გაფორმება
** ავტომობილის შესყიდვის და კონტეინერის გახსნის შემდგომ მომხმარებლების გამოკითხვა მიღებული სერვისის შესახებ და მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე რეპორტის მომზადება
** მომხმარებლებისთვის საჩუქრების გადაცემა
** კმაყოფილი მომხმარებლებისგან შეფასებების მიღება სოც.ქსელებში
** ფეისბუქზე და ინსტაგრამზე შემოსულ შეტყობინებებზე პასუხი გაცემა.
** ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.
ანაზღაურება: გამოსაცდელ პერიოდში 1000 ლარი - ხოლო შემდგომ 1300 ლარი.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ რეზიუმე/CV გადმოგვიგზავნოთ მითითებ ელ.ფოსტაზე: hr@aig.com.ge.
სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "მიმღები ადმინისტრატორი"
|
|
|
|