დასახელება:
შესყიდვების მენეჯერი - ანაზღაურებადი სტაჟირება
|
მომწოდებელი:
ლაითსტუდიო
|
გამოქვეყნდა: 22 მაისი
/ ბოლო ვადა: 22 ივნისი
|
"ლაითსტუდიო" აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას შესყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.
კომპანია "ლაითსტუდიო" წარმოადგენს 10 წლიანი გამოცდილების მქონე განათების სტუდიოს, რომელსაც შესრულებული აქვს მრავალი სხვადასხვა მიმართულების და მოცულობის ობიექტები საქართველოს მასშტაბით. ჩვენ ვთავაზობთ კლიენტებს განათების სრულ სერვისს--განათების კონცეფციის შექმნა, პროექტის მომზადება, განათებულობის გაანგარიშება, სპეციფიკაციის მომზადება, პროექტის კომპლექტაცია, სამონტაჟო სამუშაოები, საგარანტიო მომსახურება.
ჩვენ მიერ შესრულებული ობიექტები არის: Hilton Garden Inn Riverside, Ambassadori Goderdzi, Ambassadori Tbilisi, Radisson Blu Iveria, Lopota Resort, Vazisubnis Mamulebi, Bodbe Hotel.
ვის ვეძებთ:
ვეძებთ მოტივირებულ, მოწესრიგებულ და პასუხისმგებლიან ახალბედა კადრს, რომელსაც სურს გამოცდილების მიღება შესყიდვებსა და ლოჯისტიკაში.
სტაჟირება უზრუნველყოფს სრულფასოვან ჩართულობას მიმდინარე პროექტებში და საშუალებას მისცემს კანდიდატს, გაიღრმაოს პრაქტიკული ცოდნა რეალურ სამუშაო გარემოში.
ეს არის სტაჟიორის პოზიცია, სადაც წარმატებული თანამშრომლობის შემთხვევაში შესაძლებელია ხელშეკრულების გაგრძელება და შტატში გადაყვანა.
სამუშაოს აღწერილობა:
შესყიდვების მენეჯერი იქნება პასუხისმგებელი სრული მიწოდების ჯაჭვის მართვაზე — მომწოდებლების მოძიებიდან და შესყიდვებიდან დაწყებული, შეკვეთის დროულ მიწოდებამდე. ის მჭიდროდ ითანამშრომლებს დიზაინერებთან, მომწოდებლებთან და ლოჯისტიკურ პარტნიორებთან, რათა უზრუნველყოს პროექტების ეფექტური და ეკონომიური შესრულება.
ძირითადი მოვალეობები:
** განათების მოწყობილობებისა და კომპონენტების შესყიდვის პროცესის მართვა;
** დიზაინერებთან და პროექტის მენეჯერებთან თანამშრომლობა საჭიროებების განსაზღვრის მიზნით;
** ფასებზე, გადახდის პირობებსა და მიწოდების ვადებზე მოლაპარაკება მომწოდებლებთან;
** შეკვეთის დოკუმენტაციის შედგენა და მიწოდების კონტროლი;
** საერთაშორისო და ადგილობრივი გადაზიდვების კოორდინაცია, ჩათვლით საბაჟო პროცედურებისა და ტრანსპორტირების მართვისა;
** შესყიდვების დოკუმენტაციის, მონაცემების და შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
** პროექტის ბიუჯეტში დარჩენა და ხარჯების ოპტიმიზაცია;
** თანამშრომლობა საწყობის, ბუღალტერიის და პროექტის გუნდებთან.
ძირითადი მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირებასა ან დაკავშირებულ სფეროში;
** ინგლისური ენის კარგი ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Office)- უპირატესია Excel-თან მუშაობის გამოცდილება;
** ეფექტური წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** სამუშაო გამოცდილება - მინ. 1 წელი, შესყიდვებსა ან ლოჯისტიკის მიმართულებით-- ჩაითვლება უპირატესობად, მაგრამ არ არის აუცილებელი.
აუცილებელი თვისებები:
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; გუნდური მუშაობის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი; დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** კომუნიკაცია: ძლიერი წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი მომწოდებლებთან, შიდა გუნდებთან და სატრანსპორტო კომპანიებთან;
** მოლაპარაკების უნარი: ფასებზე და პირობებზე ეფექტური მოლაპარაკების შესაძლებლობა, რათა მიიღოს საუკეთესო შედეგი;
** პრობლემების გადაჭრა: სწრაფი რეაგირება შეფერხებებზე მიწოდების ჯაჭვში და ოპტიმალური გამოსავლის პოვნა;
** დროის მართვა: პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის და მკაცრი ვადების დაცვით მუშაობის უნარი პროექტზე ორიენტირებულ გარემოში;
** სწავლისა და პროფესიული განვითარების სურვილი.
ჩვენ გთავაზობთ:
სამუშაო გრაფიკი: 10:00 დან-18:30 საათამდე, ორშაბათი-პარასკევი
სამუშაო ადგილი: საბურთალო, ანა პოლიტკოვსკაიას ქუჩა N2ბ
ანაზღაურება: შეთანხმებით
დაინტერესებულმა კანდიდატმა გთხოვთ გადმოგვიგზავნოთ რეზიუმე jobs@lightstudio.ge-ს მისამართზე.
|
|
|
|