დასახელება:
გაყიდვების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, უძრავი ქონების აგენტი
|
მომწოდებელი:
Keystone
|
გამოქვეყნდა: 20 მაისი
/ ბოლო ვადა: 20 ივნისი
|
კომპანია "Keystone" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე:
1. გაყიდვების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი (უძრავი ქონება)
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი, სრული სამუშაო დრო
ვალდებულებები:
** გუნდის მართვა: გაყიდვების გუნდის ხელმძღვანელობა და განვითარება, მათ შორის თანამშრომლების შერჩევა, სწავლება და მოტივაცია.
** სტრატეგიული დაგეგმვა: გაყიდვების სტრატეგიების შემუშავება, ბაზრისა და კონკურენტების ანალიზი.
** კლიენტებთან მუშაობა: გრძელვადიანი ურთიერთობების ჩამოყალიბება და შენარჩუნება ძირითადი კლიენტებთან, მოლაპარაკებების წარმართვა.
** დეპარტამენტებთან კოორდინაცია: მჭიდრო თანამშრომლობა მარკეტინგის, იურიდიულ და ფინანსურ განყოფილებებთან ეფექტიანი გაყიდვების პროცესისთვის.
** რეგულარულად ინფორმაციის მიწოდება დეპარტამენტის საქმიანობაზე და მათი წარდგენა ხელმძღვანელობასთან.
მოთხოვნები:
** გამოცდილება: მინიმუმ 3 წელი მსგავს პოზიციაზე უძრავი ქონების სფეროში.
** განათლება: უმაღლესი განათლება (სასურველია ეკონომიკის, მენეჯმენტის ან უძრავი ქონების მიმართულებით).
** ენები: თავისუფლად ფლობა რუსულ, ინგლისურ და ქართულ ენებზე.
** უნარები: კომუნიკაციური და ლიდერული უნარები, ანალიტიკური აზროვნება, CRM სისტემების ცოდნა.
** ცოდნა: უძრავი ქონების სფეროში არსებული კანონმდებლობის ცოდნა, გამოცდილება ხელშეკრულებებსა და ნორმატიულ დოკუმენტებთან მუშაობაში.
პიროვნული თვისებები: პასუხისმგებლობა, ინიციატივიანობა, გუნდური მუშაობისა და მიზნების მიღწევის უნარი.
პირობები:
** ხელფასი: განიხილება ინდივიდუალურად, კანდიდატის გამოცდილებისა და კვალიფიკაციის მიხედვით.
** ბონუსები: ბონუსური სისტემა დეპარტამენტის შედეგების მიხედვით.
** განვითარება: პროფესიული განვითარების და კარიერული ზრდის შესაძლებლობა.
** ოფისი: თანამედროვე ოფისი ქალაქის ცენტრში, მოსახერხებელი ტრანსპორტის ხელმისაწვდომობით.
2. უძრავი ქონების აგენტი
მოვალეობები:
** უძრავი ქონების მფლობელებთან მოლაპარაკებების წარმოება.
** უძრავი ქონების მონაცემთა ბაზაში - შეტანა/გავრცელება.
** კლიენტისთვის სასურველი ობიექტის მოძიება და შეთავაზება.
** ჩვენებების დაგეგმვა/განხორციელება
მოთხოვნები:
** ქართული და რუსული ენის ცოდნა/ორივე ენა ჩაითვლება უპირატესობად
** გამოცდილება: მინიმუმ 6 თვე.
პიროვნული თვისებები:
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების სწორად გადანაწილების უნარი.
** დისციპლინირებული.
** შრომისმოყვარე.
** კარგი კომუნიკაციის უნარი.
** პუნქტუალური.
** ოპერატიული, სწრაფი და ენერგიული.
** შედეგებზე ორიენტირებული.
** განვითარებაზე ორიენტირებული.
** გუნდურად მუშაობის უნარი.
ჩვენ რას გთავაზობთ:
** პროფესიული განვითარება
** სასიამოვნო გარემო და მობილური კავშირის ანაზღაურება
** ფიქსირებული ხელფასი + ბონუს სისტემა
** სრული სამუშაო განაკვეთი
** კვირაში 5 დღე
** 11:00 საათიდან 17:00 საათამდე.
ხელფასი განიხილება ინდივიდუალურად, კანდიდატის გამოცდილებისა და კვალიფიკაციის მიხედვით.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, დაგვიკავშირდით: +995 595 44 51 32 ან გადმოაგზავნეთ რეზიუმე მეილზე: lanakeystone6@gmail.com.
|
|
|
|