დასახელება:
ფრანგულენოვანი ადმინისტრაციული Support ასისტენტი
|
მომწოდებელი:
Geopard
|
გამოქვეყნდა: 14 მაისი
/ ბოლო ვადა: 10 ივნისი
|
ბიზნეს სერვისების აუთსორსინგის კომპანია GEOPARD-ი (http://www.geopard.ge) აცხადებს ვაკანსიას კლიენტი ლოგისტიკური კომპანიისთვის ფრანგულენოვანი ადმინისტრაციული Support ასისტენტის პოზიციაზე.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** ფრანგული ენის კარგ დონეზე ცოდნა.
** სასურველია ფრანგულენოვან ქვეყანაში ცხოვრების/სწავლის გამოცდილება.
** სამუშაო გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი.
** გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი.
** სიზუსტე, აკურატულობა.
** გუნდური მუშაობის უნარი.
ადგილმდებარეობა: თბილისი - ბელიაშვილის ქუჩა.
ჰიბრიდული გრაფიკი (3 დღე ოფისიდან მუშაობა, 2 დღე დისტანციურად მუშაობა) შაბათი და კვირა დასვენება.
სამუშაო საათები: 10:00 - 19:00 / 1 საათი შესვენება.
ანაზღაურება: 1700 ლარიდან. ხელფასის მატება: 12 თვეზე, 18 თვეზე, 24 თვეზე.
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი (თვეში 160 საათი)/available immediately
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ CV (ფრანგულად ან ინგლისურად) ელექტრონულ მისამართზე: rh@geopard.ge არა უგვიანეს 2025 წლის 10 ივნისისა. გთხოვთ, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება სათაურის ველში.
|
|
|
|