დასახელება:
კომერციული დირექტორის თანაშემწე
|
მომწოდებელი:
ზებრა გრუპი
|
გამოქვეყნდა: 14 იანვარი
/ ბოლო ვადა: 14 თებერვალი
|
"ზებრა გრუპი" - წამყვანი გამომცემლობა და სადისტრიბუციო კომპანია - ეძებს კომერციული დირექტორის თანაშემწეს.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, მთაწმინდა, რუსთაველის გამზირის/პარლამენტის მიმდებარედ.
სამუშაო განაკვეთი: სრული (კვირაში 5 სამუშაო დღე)
ხელფასი: ფიქსირებული ანაზღაურება (გამოცდილების შესაბამისად) + ყოველთვიური ბონუსი (მუშაობის დაწყების მე-3 თვიდან).
ხელმძღვანელობა: უშუალოდ კომერციული დირექტორსა და კომპანიის დირექტორთან მჭიდრო თანამშრომლობა.
ძირითადი მოვალეობები:
გაყიდვების მიმართულებით:
** მომხმარებელთა ზარებზე პასუხი
** შეკვეთების მიღება და მიწოდების დროული ორგანიზება ჩვენს ლოგისტიკის პარტნიორებთან ერთად
** ინვოისების მომზადება (ზედნადებები და ფაქტურები) rs.ge-ზე
** ყოველდღიური კომუნიკაცია საწყობთან და ლოჯისტიკის გუნდთან
** ახალი პროდუქტებისათვის სარეგისტრაციო ფორმების მომზადება/შევსება
** პარტნიორ კომპანიებთან კომუნიკაცია ყოველთვიური გაყიდვებისა და მარაგის მონაცემების მისაღებად
პროდუქტის მართვა:
პარტნიორი კომპანიებისა და პოტენციურ მომხმარებელთა საკონტაქტო მონაცემების სიის შედგენა და განახლება Excel-ის პროგრამაში
მერჩენდაიზერების მართვა:
** მერჩენდეიზერების ყოველდღიური დავალებების მართვა/მომზადება/დაგეგმვა
** მაღაზიებში მისვლა და მერჩენდაიზინგის კონტროლი (კვირაში 1 დღე)
** ახალი სტენდებისა და მერჩენდაიზინგის ინსტრუმენტების შეთავაზება
ბიზნესის განვითარება:
** ახალი მომხმარებლების მოძიების შესაძლებლობა
** კვლევებისა და მარკეტინგული/კომერციული პროექტების მომზადება
** მუშაობა ახალი პროდუქტების განვითარების მიმართულებით
წიგნის ფესტივალები: კომპანიის სახელით სხვადასხვა ღონისძიებასა და ფესტივალში მონაწილეობა
ფეისბუკისა და საიტის მართვა:
** ფეისბუკგვერდზე კომერციულ შეკითხვებზე პასუხის გაცემა
** პროდუქციის მარაგის მართვა და გაყიდვები ჩვენი და პარტნიორთა ვებგვერდებიდან
გადახდები:
** პარტნიორი კომპანიების გადახდების კონტროლი
** პარტნიორ კომპანიებთან კომუნიკაცია გადახდის ვადაგადაცილების შემთხვევაში
აუცილებელი მოთხოვნები:
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 3 წელი
** უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით
** ინგლისურის ენის B2 დონეზე ცოდნა
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Office, Power Point, Exel, Internet).
უნარები:
** დაგეგმვა და ორგანიზება
** ანალიტიკური აზროვნება
** ეფექტიანი კომუნიკაცია
თუ დაგაინტერესათ აღნიშნულმა ვაკანსიამ და მიგაჩნიათ, რომ აკმაყოფილებთ ზემოაღნიშნულ მოთხოვნებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV ელ. ფოსტის მისამართზე: hr@zebra-group.ge. საგნის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "ბიზნესის განვითარების მენეჯერი".
დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.
გისურვებთ წარმატებას!
|
|
|
|