Робота для біженців з України
გაყიდვების ადმინისტრატორი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: გაყიდვების ადმინისტრატორი
მომწოდებელი: პრემიუმ ავტონაწილები
გამოქვეყნდა: 10 იანვარი / ბოლო ვადა: 10 თებერვალი
კომპანია "Premium Parts" (PP.GE)წარმოადგენს ავტონაწილების იმპორტიორ კომპანიას, რომელიც ახორციელებს მათ რეალიზაციას როგორც საცალო ასევე საბითუმო ბაზარზე, ამიერკავკასიის მასშტაბით.

ჩვენი კომპანია ეძებეს გაყიდვების ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი. ბერი გაბრიელ სალოსის 132
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე (არაუმეტეს 40 საათისა)

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** ონლაინ და ოფლაინ არხებით შემოსული გაყიდვის გაფორმება მომხმარებელთან;
** გაფორმებული გაყიდვების ადმინისტრირება;
** გაფორმებული შეკვეთის საწყობში გადაგზავნა და მონიტორინგი;
** გაყიდული პროდუქციის მიწოდების მონიტორინგი;
** მომხმარებლის კმაყოფილებაზე ზრუნვა;
** რეპორტინგი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** აუცილებელია ავტონაწილების ცოდნა;
** სასურველია რუსული ან ინგლისური ენების ცოდნა;
** მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება გაყიდვების სფეროში;
** სასურველია საბუთებთან, ინვოისებთან, საოფისე პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება;
** დაკვირვებული, პუნქტუალური და დისციპლინირებული;

თუ გაქვთ შესაბამისი კვალიფიკაცია და გსურთ შეუერთდეთ ჩვენს გუნდს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV (რეზიუმე) შემდეგ ელ. ფოსტაზე peoplecare@pp.ge და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითე ვაკანსიის დასახელება - გაყიდვების ადმინისტრატორი.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე