დასახელება:
გაყიდვების ადმინისტრატორი
|
მომწოდებელი:
პრემიუმ ავტონაწილები
|
გამოქვეყნდა: 10 იანვარი
/ ბოლო ვადა: 10 თებერვალი
|
კომპანია "Premium Parts" (PP.GE)წარმოადგენს ავტონაწილების იმპორტიორ კომპანიას, რომელიც ახორციელებს მათ რეალიზაციას როგორც საცალო ასევე საბითუმო ბაზარზე, ამიერკავკასიის მასშტაბით.
ჩვენი კომპანია ეძებეს გაყიდვების ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი. ბერი გაბრიელ სალოსის 132
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე (არაუმეტეს 40 საათისა)
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** ონლაინ და ოფლაინ არხებით შემოსული გაყიდვის გაფორმება მომხმარებელთან;
** გაფორმებული გაყიდვების ადმინისტრირება;
** გაფორმებული შეკვეთის საწყობში გადაგზავნა და მონიტორინგი;
** გაყიდული პროდუქციის მიწოდების მონიტორინგი;
** მომხმარებლის კმაყოფილებაზე ზრუნვა;
** რეპორტინგი;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** აუცილებელია ავტონაწილების ცოდნა;
** სასურველია რუსული ან ინგლისური ენების ცოდნა;
** მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება გაყიდვების სფეროში;
** სასურველია საბუთებთან, ინვოისებთან, საოფისე პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება;
** დაკვირვებული, პუნქტუალური და დისციპლინირებული;
თუ გაქვთ შესაბამისი კვალიფიკაცია და გსურთ შეუერთდეთ ჩვენს გუნდს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV (რეზიუმე) შემდეგ ელ. ფოსტაზე peoplecare@pp.ge და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითე ვაკანსიის დასახელება - გაყიდვების ადმინისტრატორი.
|
|
|
|